Nasvet

Nasveti za pomoč, nasveti za duhovno rast. Ko nam gre vse prav vse narobe se moramo obrnit k Bogu po pomoč. Ko nam gre vse dobro se moramo tudi obrnit k Bogu po pomoč, mogoče nam gre kaj narobe…


Bi želeli še kak nasvet. Zastavite vprašanje in vam bomo poskušali odgovorit.

This entry was posted in Domov. Bookmark the permalink.

6.364 Responses to Nasvet

  1. Hvala says:

    SMRTNI GREH

    SMRTNI GREH”NI OMEJEN NA MAJHNO “PRAVOPISNO NAPAKO”, AMPAK POMENI KRIŽATI, PREBOSTI Z UDARCI KLADIVA ROKE IN NOGE BOŽJEGA SINA IN STORITI, DA MU POČI SRCE. (sv. Jožefmarija, Brazda 993)
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

    • Hvala says:

      SVARILO IN UČENJE

      NE BOJMO SE NIĆESAR IN NIKOGAR, NE ŽIVLJENJA, NE SMRTI, SAMO ENA NEVARNOST NAM GROZI, TO JE GREH
      …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

      Zato je sv. Jožefmarija učil, naj se ne bojimo ničesar in nikogar, ne življenja ne smrti: »Sin moj, ne pozabi, da ti na zemlji grozi le ena nevarnost, ki se je moraš bati in se je z božjo pomočjo ogibati: greh« (Sv. Jožefmarija, Pot 386).

      Odpor do greha je značilna poteza božjih otrok, kajti »kdor je rojen iz Boga, ne ravna grešno, saj v njem ostaja njegovo seme« (1 Jn 3,9).

  2. Miro says:

    POSLUŠAJMO BOŽJO BESEDO IN ŽIVIMO V NJENI MOČI

    JEZUS NAM GOVORI: »S KAKRŠNO MERO MERITE, S TAKŠNO
    SE VAM BO ODMERILO.« (Mr 4,21-25)

    Božje usmiljenje, v spreobrnjenju grešnikov, zaupamo vate!

    • Miro says:

      S KAKŠNO MERO MERIM DRUGE IN SEBE?

      MERITI S KRŠČANSKO MERO

      »V Markovem evangeliju (Mr 4,21-25) najdemo trditev: ‘S kakršno mero merite, s takšno se vam bo odmerilo.’ Vsi delamo račune v življenju, delamo jih v sedanjosti in predvsem jih bomo naredili ob koncu našega življenja. Ta Jezusov stavek nam pravi, kakšen bo tisti trenutek oziroma kako se bo odvijala sodba. Če nam odlomek o blagrih in 25. poglavje iz Matejevega evangelija kažeta stvari, ki jih moramo delati, pa nam Gospod danes govori o tem, kako naj jih delamo, o slogu, s katerim jih moramo živeti, o meri.

      S kakšno mero merim druge? S kakšno mero merim sebe? Je to velikodušna mera, polna ljubezni do Boga, ali pa je mera nizke ravni? S to isto mero bom sojen, ne bo druge; ta, ravno ta, ki jo jaz uporabljam. Kakšna je raven, na katero sem postavil svojo palico? Je na visoki ravni? O tem moramo razmisliti. Tega ne vidimo samo v dobrih stvareh, ki jih počnemo, ali v slabih stvareh, ki jih delamo, ampak v neprestanem življenjskem slogu.

      Odlomek iz nagovora papeža Frančiška, 30.1.2020

      Celoten nagovor na: http://arhiv.mirenski-grad.si/s-kaksno-mero-merim

      • Miro says:

        Papež Frančišek: »Prosimo Gospoda za milost, da bi živeli krščansko in predvsem da se ne bi bali križa, ponižanj, kajti to je pot, ki jo je on izbral, da nas reši; in to je tisto, kar nam zagotavlja, da je moja mera krščanska: zmožnost nositi križ, zmožnost trpeti kakšno ponižanje.«

        S tem namenom prosimo Gospoda za luč in moč pri sprejemanju in spolnjevanju presvete Božje volje.

        MOLIMO

        PRIDI, SVETI DUH

        Pridi, Sveti Duh, napolni srca svojih
        vernih in vžgi v njih ogenj svoje ljubezni.
        Pošlji svojega Duha in prerojeni bomo in
        prenovil boš obličje zemlje.

        Molimo! Bog naš Oče, Sveti Duh nas
        razsvetljuje in uči. Naj nam pomaga, da
        bomo v življenju spoznali, kaj je prav, in
        vselej radi sprejemali njegove spodbude.
        Po Kristusu našem Gospodu. Amen.

  3. Miro says:

    DESET LET JE BILA NJENA EDINA HRANA HOSTIJA (Aleteia, 05/06/22)

    VENEZUELSKA BLAŽENA MARIJA OD SV. JOŽEFA (1875–1967) JE ENA OD MISTIKOV S POSEBNIM DAROM NEJEŠČNOSTI

    Bl. Marija od sv. Jožefa je imela nadnaraven in malo poznan dar neješčnosti. Deset let je živela ob popolnem postu, njena edina jed pa so bile posvečene hostije.

    “Popolnoma gotovo je. Deset let je vzdržala zgolj ob uživanju zakramentalnega obhajila,” pravi duhovnik PEDRO REINALDO BRAVO, redovnik in častilec Marije od sv. Jožefa (Maríe de San José), pa tudi raziskovalec njenega življenja. Bravo živi v mestu v venezuelski zvezni državi Aragua in pogosto obišče svetišče v Maracayu, kjer hranijo nestrohnjeno telo prve venezuelske blažene.

    “Kako je mogoče, da človek lahko preživi samo ob hranjenju s posvečeno hostijo?” so ga povprašali v pogovoru za Aleteio. “Kot vse izredne stvari tudi to pač prihaja od Boga. To je dar, ki ga prejmejo osebe, kakršna je bila sestra Marija od sv. Jožefa, ki so v polnosti duhovno povezane z Bogom,” je odgovoril.

    Več o tem na: https://si.aleteia.org/2022/06/05/deset-let-je-bila-njena-edina-hrana-hostija/

    Božje usmiljenje, neizmerno v zakramentu evharistije in duhovništva, zaupamo vate!

  4. Miro says:

    Poglabljajmo se v bistvene in temeljne prvine vere Cerkve. Molimo: Pridi, Sveti Duh …

    ZAKAJ IMA VSAK ČLOVEK PRAVICO UDEJANJATI SVOBODO?

    Pravica udejanjanja svobode je lastna vsakemu človeku, kolikor je neločljiva od njegovega dostojanstva človeške osebe. Zato je treba to pravico vedno spoštovati, zlasti še v nravnih in religioznih stvareh, in jo tudi civilno priznavati in ščititi v mejah skupnega blagra in javnega reda.

    KAKO JE ČLOVEKOVA SVOBODA UVRŠČENA V REDU ODREŠENJA?

    Naša svoboda je oslabljena zaradi prvega greha. Naslednji grehi so to oslabitev še bolj zaostrili. Toda “Kristus nas je oprostil za svobodo” (Gal 5,1). Sveti Duh nas s svojo milostjo vodi k duhovni svobodi, da bi iz nas napravil svobodne sodelavce v Cerkvi in v svetu.

    Kompendij KKC, 365-366

    https://www.vatican.va/archive/compendium_ccc/documents/archive_2005_compendium-ccc_sl.html

    Božje usmiljenje, neskončno v vseh skrivnostih vere, zaupamo vate!

  5. Hvala says:

    SPOVED IN PSIHOTERAPIJA Dr Rafael Arias
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    Zaradi svojega verskega, zakramentalnega bistva se spoved bistveno razlikuje od kakršnekoli psihoterapije, saj nobena od le-teh ne more dati milosti, niti sprožiti v nas božanskega delovanja, niti ne vzpostavlja stika med osebo in Kristusom, tako kot se to zgodi pri zakramentu spovedi.

    Skupaj s tem temeljnim dejstvom je potrebno imeti pred očmi še mnogo drugih dejavnikov, zaradi katerih sta spoved in psihoterapija dve popolnoma različni stvari.

    1. Pri spovedi se kristjan obtoži le grehov (zavestnih krivd), ki jih je storil po krstu ali po zadnji spovedi.

    Pri psihoterapiji pa se pacient, v nasprotju s tem, ne obtožuje, temveč daje v preiskavo — in pri njej sodeluje — svoja nezavestna nagnjenja, ki so povzročila življenjske napake in psihične konflikte, za katere (v splošnem) ni odgovoren. Tukaj je predmet povsem drugačen in poleg tega veliko širši, saj specialista zanimajo tudi moralno dobra dejanja, čustva, spontane reakcije, projekti, zakonsko življenje, socialni odnosi, služba, sanje, življenjska filozofija itd.

    2. Pri spovedi je spovednik v osnovi sodnik glede moralnosti dejanj, ki jih je storil grešnik in ki se jih prostovoljno obtožuje.

    Psihoterapevt ni moralni sodnik in niti nima takšne avtoritete: on samo skuša razumeti način bivanja svojega pacienta v svetu, da bi v njem ujel bistvo njegove nevrotične motnje.

    3. Pri spovedi je bistvena odveza, ki jo podeli spovednik na podlagi pooblastila, ki ga je prejel v zakramentu svetega reda. Odveza, ki je vedno oblikovana po obrazcu, je vedno učinkovita — ob predpostavki, da je spokornik pravilno naravnan — tudi takrat, ko duhovnik ni kreposten, ni dobro izobražen, nima psihološke prodornosti, trdne osebnosti ipd.

    Psihoterapevt pa, nasprotno, ne more niti ne sme odvezovati od grehov. (Iz knjižice : Spoved resnični čudež božje ljubezni)

  6. Hvala says:

    RESNIČNOST SLABIH NAGNJENJ JE POSLEDICA GREHADr. Rafael Arias

    V današnjem svetu nemalo ljudi meni, da tisto, kar zahteva trud, ni storjeno svobodno. Ne upoštevajo vrednosti zadoščevanja, prostovoljne žrtve, ki je storjena iz ljubezni; menijo, da ni naravno, če se odločiš za nekaj, kar ni preprosto, kar ne ugaja ali kar se ne razreši takoj. Zamenjavajo svobodno s spontanim in spontano s pristnim ter menijo, da je vse, kar je spontano, dobro, ker je bolj pristno, pri čemer pozabljajo na resničnost slabih nagnjenj, kar je posledica greha. Po tej poti postane naše življenje medlo: takšna duša je pravzaprav še bolj odvisna kot tista, ki je prostovoljno želela vzeti svojo krščansko vero zares. Iz knjižice: SPOVED RESNIČNI ČUDEŽ BOŽJE LJUBEZNI

  7. Hvala says:

    IZPOLJNJEVANJE BOŽJE VOLJE!
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

    Človek ne želi čakati GOSPODOVEGA NASVETA, se pravi NE POSLUŠA GOSPODA, NE IZPOLNJUJE BOŽJE VOLJE, KER SE BOJI TRPLJENJA, oz. ŽELI, DA BOG REŠI STISKO PO NJEGOVI ČLOVEŠKI VOLJI IN ZAMISLI IN PO ČLOVEŠKEM ČASU.

    Človek ima strah, -to je satanova zanka, ki jo satan nastavlja človeku.

    BOŽJA BESEDA PRAVI: Pregovori 29,25

    STRAH PRED ČLOVEKOM NASTAVLJA ZANKO,
    KDOR PA ZAUPA V GOSPODA, BO OBVAROVAN. Pregovori 29,25

    To “UMIRANJE SVOJEMU EGU IN SAMOVOLJI” je opisal pater dr Leopold Grčar in se ga že večkrat priložila. Pa poglejmo še enkrat, KAJ POMENU UMRETI SVOJEMU EGU IN SVOJI SAMOVOLJI.

    TIHOTA, ŠOLA TRPLJENJA IN UMIRANJA -Mirenski grad
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

    Za nedeljo veselja spet drugačna nedelja in to tiha. Tiha, da bi se učili tišine oz. tihote, ki nas uči sprejemati in nositi trpljenje, da bi znali umreti sebi in živeti Bogu. Tihota, ki se je moramo naučiti tudi v trenutnem položaju svetovne krize, je potrebna, da bi slišali Boga, da bi ga razumeli, kaj nam v tem trenutku želi povedati. O takšni tihoti govori tudi današnji evangelij. Poglejmo ga od bliže.

    Zanimivo, kako jasno Jezus pove, da Lazarjeva bolezen ni za smrt. In neverjetno, kako dolgo čaka, da ‘poseže’ vmes. Je to res potrebno? Zakaj tako dolgo ‘molči’? Jezus bi lahko ob novici, da je Lazar bolan, prav na hitro rešil problem. Tako kot je rekel uradniku, tvoj sin živi in je ozdravil bolnega sina od daleč, bi lahko ozdravil Lazarja ali pa ga brez odlašanja obudil od mrtvih. On pa dopusti, da se pred nami odvija cela drama bolečine, obupa in upanja. Zakaj ta božji molk? Zakaj je to način Jezusovega delovanja?! Česa nas uči? Jezus deluje v molku tudi takrat, ko je bil z učenci v čolnu in je spal. Ob tem dogodku nam je spregovoril tudi papež, ko je ‘mestu in svetu’ podelil svoj blagoslov s prošnjo za prenehanje pandemije. Občudujem papeža, ki tako vztrajno spodbuja v času tega trpljenja. Zakaj ga občudujem? Ker verjetno ve, da ga Bog ne bo uslišal tako, kot ga prosi, ampak nekako drugače. Ker verjetno ve, da bo ta pandemija šla svojo pot, dokler bo Bog dopustil.

    Čemu ta božji molk? Čemu molk v raznih preizkušnjah in trpljenju? Te dni mi je prišel v roke križev pot že pokojnega duhovnika Otmarja Černilogarja. V njem razmišlja, da se človek loči od drugih živih bitij po tem, da zna trpeti, oz. ker trpljenju more dati smisel in ga s smislom sprejema. Ja, gotovo, človek z božjo pomočjo to zmore, a še vedno ni lahko trpeti, ni lahko molčati, ni lahko čakati. To danes okusijo še posebej tisti, ki nosijo največje posledice pandemije. Vsi pa smo vsekakor lažje filozofi, radovedneži, preračunljivci, kot smo razmišljali ob evangeliju pretekle nedelje. Težko je zreti v skrivnost, kot se zazre v kako majhno, nepomembno stvar otrok in se z njo ‘igra’ ure in ure. Težko je verjeti v življenje, kakor to dela Bog, tudi ko je pred njim križ, strašna smrt, tišina.

    Vrnimo se k evangeliju. Zakaj Jezus vztrajno nič ne naredi? Še več, zakaj nazadnje celo joče? Vedel je, da bo Lazarja obudil, pa je vendarle jokal. Zakaj? Jezusov jok razumem kot jok njega kot človeka, ki doživlja trpljenje, čisto po človeško. Smrt kot preizkušnjo človeka. Sočustvoval je z bližnjimi, ker je čutil grozo trpljenja, ki se mu je približevalo. Kot človek je vedel, da bo moral trpeti in umreti. Kot Bog pa je vedel, da ga bo Oče obudil. V njem je ista groza tihote in njena skrivnostna moč. V grozi trpi in v skrivnosti nosi. Kot človek in Bog.

    K temu soočenju nas vabi današnji odlomek in današnja tiha nedelja. Da se potopimo v tihoto, v kateri naj kot minljiva bitja odkrivamo grozo trpljenja in smrti, kot božje podobe pa lepoto vstajenja. Božja modrost ni naša, a tu smo, da se je učimo in da ji sledimo. Čemu Bog molči tudi danes, ko ljudje umirajo? Čemu papež moli z vero v rešitev, a je Bog po vsej verjetnosti ne bo dal? Bog nas vabi v tihoto, da bi se v njej učili nositi trpljenje in umirati sebi. Ko namreč umiramo sebi v nas raste božja podoba. Ko umiramo sebi, v nas raste Bog. Kako umiramo sebi? Ko v potrpežljivosti in ponižnosti rečemo, kot so rekli včasih: Bog ti že veš, zakaj je to dobro. Ko v isti ponižnosti razmišljamo, česa nas Bog želi naučiti. Ko v ljubezni vztrajamo v življenju za druge, čeprav za ceno prezira in spotikanja.

    Naj nas torej trpljenje in preizkušnje, ali celo smrt ne odvračajo do veselja pretekle nedelje. Kot otroci in varuhi življenja se v tihoti učimo sprejemati božjo voljo. Po njej bomo veselje v tihoti ohranili, ali pa ga našli. Naj bo tiha nedelja povabilo k tihoti, za več pristnega veselja in več življenja v nas in med nami.

    Pater Peter Žakelj govori: O tihoti kot šoli umiranja sem razmišljal pred leti ob mislih p. Grčarja.

    UMRETI V POTRPEŽLJIVOSTI
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Ko trpiš brez pritoževanja. Ko se odpoveš lagodju.

    Ko ne iščeš tolažbe drugih ljudi. Ko umreš svojim potrebam.

    Ko potrpežljivo čakaš, da seme kali počasi. Ko umreš rezultatom.

    UMRETI V PONIŽNOSTI
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

    Ko daš prostor drugemu. Ko umreš svojemu položaju.

    Ko brez hrupa razdajaš svoje darove. Ko umreš vsakemu priznanju.

    Ko dopustiš, da te obsodijo. Ko umreš dobremu imenu.

    UMRETI V USMILJENJU
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Ko ne razkriješ krivde svojih bratov. Ko se odpoveš tekmovalnosti.

    Ko ne obsojaš, ampak posežeš v globino. Ko umreš pravici.

    Ko odpustiš in greš naprej. Ko umreš vsakemu dokazovanju.

    UMRETI V LJUBEZNI
    ———————————————————————————————————————————————————
    Ko ne odgovoriš na žalitve. Ko umreš lastni ceni.

    Ko ne uveljavljaš svojih pravic. Ko se odpoveš svoji moči.

    Ko prepustiš Bogu, da brani tvojo čast. Ko umreš svojemu ponosu.

    UMRETI V VERI
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    Ko si tiho, ker On deluje. Ko umreš sebi.

    Ko se odpoveš glasovom sveta, da si lahko v Njegovi bližini.

    UMRETI V UPANJU
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

    Ko objameš križ, ne da bi vprašal: Zakaj?

    Bog naj nam da pogum, da bi vedno znova tvegali umirati, da bi on lahko zaživel v nas.
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

  8. Hvala says:

    IZPOLNJEVANJE BOŽJE VOLJE
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

    Velikokrat govorimo DA BOMO IZPOLNJEVALI BOŽJO VOLJO.

    ČE NE POZNAMO BOŽJIH BESED- BOŽJIH ZAPOVEDI, NJEGOVIH NASVETOV , OPOZORIL itd..NE MOREMO IZPOLNITI NJEGOVE VOLJE.

    Poglejmo enega izmed mnogih primerov, napisanih v SVETEM PISMU.

    Večkrat sem že napisala, DA JE POTREBNO MOLITI IN V MOLITVI VPRAŠATI GOSPODA ZA NASVET, POTEM PA POČAKATI NJEGOVIH NASVETOV. To si nisem jaz izmislila ali pa drugi ljudje, TO JE BOG POVEDALJE NAPISANO V SVETEM PISMU. L.

    Kdor želi POSLUŠATI GOSPODA, BO POČAKAL NJEGOVE NASVETE. Zaznal bo, kaj mu je storiti.
    ———————————————————————————————————————————————————
    Izraelci so zelo grešili. NISO POSLUŠALI BOGA, ZAHTEVALI SO OD NJEGA PO SVOJIH ŽELJAH. Tudi niso ČAKALI NJEGOVH NASVETOV, ampak so delali po svoje.

    Poglejmo primer , ki opisuje o tem:

    PSALM 106:
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

    Celoten psalm si lahko sami pazljivo preberete in proučite, bom priložila samo en del.

    13 Hitro so pozabili njegova dela,
    niso čakali na njegov nasvet.
    14 Poželjivo so hlepeli v puščavi,
    Boga so preizkušali v pustinji.
    15 Dal jim je, kar so zahtevali,
    a poslal je nadnje sušico. Ps 106,13-15
    ——————————————————————————————————————————————————–

    V SVETEM PISMU GOVORI BOŽJA BESEDA, DA SO IZRAELCI HITRO POZABILI NJEGOVA DELA, NISO ČAKALI NA NJEGOV NASVET
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

    V nadaljevanju_PSALM 106, 24-27

    Zaničevali so čudovito deželo,
    niso verovali v njegovo besedo;
    25 godrnjali so v svojih šotorih,
    Gospodovega glasu niso poslušali.
    26 Zato je vzdignil proti njim svojo roko,
    da jih pusti pasti v puščavi,
    27 da pusti pasti njihove potomce med narode
    in jih razkropi po deželah. PSALM 106,24-27
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

    BOŽJA BESEDA GOVORI: NISO VEROVALI V NJEGOVO BESEDO, SO GODRNJALI IN N ISO POSLUŠALI GOSPODOVEGA GLASU…..

    Poglejmo, vse to so grehi…IZRAELCI NISO ŽELELI IZPOLNJEVATI BOŽJE VOLJE. SO GODRNJALI.

    Tudi mi danes GODRNJAMO, NE ČAKAMO GOSPODOVEGA NASVETA, NE VERJAMO NJEGOVI BESEDI, -GREŠIMO, BOGA JEZIMO-NE IZPOLNJUJEMO BOŽJE VOLJE.

    Če ne poznavamo BOŽJE BESEDE-SVETEGA PISMA, NE MOREMO IZPOLNITI BOŽJE VOLJE, KAJTI BOŽJE NAROČILO-BESEDE JE POTREBNO DEJANSKO PRENESTI V ŽIVLJENJE.
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

    V nadaljevanju PSALM 106, 40-43

    40 Gospodova jeza se je vnela nad njegovim ljudstvom,
    zamrzil je svojo dediščino.
    41 Izročil jih je v roke narodom,
    da so njihovi sovražniki vladali nad njimi.
    42 Njihovi sovražniki so jih stiskali,
    bili so podjarmljeni, pod njihovo roko.
    43 Velikokrat jih je reševal,
    oni pa so bili trdovratni v svojem uporu
    in so bili ponižani po svoji krivdi. Psalm 106,40-43
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

    GOSPODOVA JEZA SE JE VNELA NAD NJEGOVIM LJUDSTVOM, ZAMRZNIL JE SVOJO DEDIŠČINO.

    Ob tem poglejmo tudi na PREDNIKE:

    Pater Peter Vrabec -exorcist je rekel:
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    Treba je vedeti, da obsedenost ni le rezultat osebnih grehov, ampak tudi grehov prednikov ali različnih urokov in prekletstev. Človek seveda ne odgovarja za grehe svojih prednikov, a je kljub temu obremenjen. Marsikdo sploh ne ve, kaj so njegovi predniki storili, a zelo težko živi. Tega vidim ogromno in to se da uspešno rešiti z molitvijo.

    BOG JE REKEL: 4 Mojzes 14,18

    18 ›Gospod je počasen v jezi
    in poln dobrote;
    odpušča krivdo in upornost,
    toda nikakor ne oprosti krivde,
    obiskuje krivdo očetov
    na sinovih,
    na tretjih in na četrtih.‹ 4 Mz, 14,18

    Ja, res je kot pravi pater Peter Vrabec! Ne vemo, kaj so storili predniki. TO LAHKO ODKRIJE SVETI DUH.

    Marikdo zelo težko živi. Tudi finančna dediščina je lahko zamrznjena, če je bilo IZREČENO prekletstvo in je nastala ujetost rodov.

    • Hvala says:

      Joyce Meyer je v eni od svojih oddaj IZJAVILA, DA TUDI K ZDRAVNIKU NE GRE PREJ, NE DA BI POČAKALA GOSPODOV NASVET, H KATEREMU ZDRAVNIKU NAJ GRE-PO GOSPODOVI ODLOČITVI-NASVETU.

      • Hvala says:

        ZAUPANJE V BOGA PREJMEMO PO MOLITVI

        Molitev je OSEBNI POGOVOR Z BOGOM- KO SMO PRED NJIM IN SE POGOVARJAMO Z NJIM.

        V osebnem pogovoru med človekoma, ki se imata rada, NI POMEMBNO ŠTEVILO BESED.

        Pomemben je ODNOS-PRAVA LJUBEZEN.

        Z molitvijo GOSPOD SPREMINJA NAŠA ZAKRKNJENA SRCA, DA BODO NEKOČ LAHKO IZPOLNJEVALA NJEGOVO VOLJO.

        Ko mi molimo, govorimo BOGU, KO BEREMO BOŽJO BESEDO PA BOG NAM SPREGOVORI!

        TO SI VELJA ZA ZMERAJ ZAPOMNITI.

        Če imaš nekoga rad, ga obiščeš, pokličeš, misliš nanj.

        KDOR IMA RAD JEZUSA BO PRIŠEL K NJEMU PRED TABERNAKELJ.

        Po cerkvah v Sloveniji je tudi CELODNEVNO ČEŠČENJE IZPOSTAVLJENJEGA SVETEGA REŠNJEGA TELESA-ŽIVI JEZUS, KI NAS ČAKA.

        Kako je žalosten JEZUS, ko človek išče pomoči drugod, K NJEMU ŽIVEMU VRELCU, IZVIRU REŠITVE PA NE PRIDE!

        RES ŽALOSTNO!

        PRI SVETI MAŠI POLAGAJMO NA OLTAR NAŠE ODNOSE, NAŠE STISKE, PROŠNJE, GOSPODU IZROČIMO PROŠNJO ZA VSE STISKANE NA TEJ INTERNETNI STRANI, KI SO KDAJKOLI PROSILI ZA POMOČ, NAJ SVETI DUH VODI TO INTERNETNO STRAN IN POMAGA, ITD….
        …………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

        GOSPOD JEZUS OPRAVI SVETO DARITEV PO NAMENU, KI MU GA DAMO oz. IZROČIMO!

        Če kdo nima denarja za PRISPEVEK ZA SVETO MAŠO, NAJ PRI SVETI MAŠI VSE POLOŽI NA OLTAR PRED JEZUSA IN PROSI JEZUSA IN SE Z NJIM POGOVORI, SE ZAHVALJUJE …

        Zato je zelo dobro in potrebno, DA TISTI, KI IMAJO V ŽIVLJENJU MOŽNOST, DA GREDO MED TEDNOM VSAK DAN K SVETI MAŠI, NAJ GREDO!

        Naj z veseljem hodijo , ČE SEVEDA ŽELIJO VSAK DAN PRED GOSPODA! GOSPOD DAJE MOČ, DA ČLOVEK PRI TEŽKI STISKI NE OBUPA AMPAK SE OKLENE JEZUSA, KI DAJE MOČ.

        SVETO OBHAJILO-EVHARISTIJA JE TISTA , KI DAJE PRAVO ŽIVLJENJE, MOČ, POGUM, UPANJE…

        Sveti Janez od Križa je pisal , DA MORAMO OBLEČI TRI OBLEKE IN SICER, SPODNJA OBLEKA ALI PERILO JE BELE BARVE-TO JE VERA,

        POTEM OBLEČEMO ZELENO OBLEKO-TO POMENI UPANJE IN NA KONCU RDEČ PLAČ-TO JE LJUBEZEN, KI VSE PREMEGA.

        Brez teh treh oblek NE MORE KRISTJAN IZPOLNJEVATI TUDI BOŽJE VOLJE.

  9. Miro says:

    MOLIMO

    KRIŽEV POT ZA ZAKONCE IN DRUŽINE

    2. POSTAJA: JEZUSU NALOŽIJO KRIŽ

    Molimo te, Kristus, in te hvalimo. Ker si s svojim križem svet odrešil.

    Iz Evangelija po Mateju 27,27-31

    Upraviteljevi vojaki so tedaj vzeli Jezusa s seboj v sodno hišo in zbrali okrog njega vso četo. Slekli so ga in ga ogrnili s škrlatnim plaščem. Iz trnja so spletli krono in mu jo dali na glavo in trst v njegovo desnico. Poklekovali so pred njim, ga zasmehovali in govorili: »Pozdravljen, judovski kralj!« ln pljuvali so vanj, mu vzeli trs in ga z njim tepli po glavi. Potem ko so ga zasmehovali, so mu slekli plašč, ga oblekli v njegova oblačila in odvedli, da bi ga križali.

    Gospod, pomagaj nama vztrajati in stati za tem, kar spoznava, da je dobro. Tudi, za ceno da me so zakonec ali družba zavrže, zasramuje, križa. Daj nama moč v skušnjavi, da bi popustila, ker želiva imeti mir ali iz kake druge lastne koristi.

    Usmili se nas o Gospod. Usmili se nas.

    Celoten križev pot na: http://arhiv.mirenski-grad.si/krizev-pot-za-zakonce-druzine

  10. Miro says:

    MISEL SV. JANEZA PAVLA II.

    BITI POPOLNOMA SVOBODEN SPLOH NE POMENI, DA LAHKO DELAM, KAR MI
    TRENUTNO UGAJA … BITI ZARES SVOBODEN POMENI RABITI SVOJO SVOBODO
    ZA TO, KAR JE RESNIČNO DOBRO.

    Presveto Srce Jezusovo, usmili se nas!
    Brezmadežno Srce Marijino, prosi za nas!
    Sv. Janez Pavel II., prosi za nas!

    • Miro says:

      PONIŽNO PROSIMO SVETEGA DUHA ZA LUČ IN MOČ, DA BI NAŠO
      SVOBODO RABILI ZA TO, KAR JE RESNIČNO DOBRO, KOT NAS UČI
      SV. JANEZ PAVEL II.

      MOLIMO

      O pridi, stvarnik, Sveti Duh,
      obišči nas, ki tvoji smo,
      napolni z rajsko milostjo
      srce, po tebi ustvarjeno!

      Ime je tvoje Tolažnik
      in Dar Boga Najvišjega
      Ljubezen, Ogenj, Živi vir,
      Duhovno pomaziljenje.

      Sedmero ti darov deliš,
      Desnice Prst Očetove,
      obljubil tebe Oče je,
      zgovorna Moč apostolov.

      Čutilom našim luč prižgi,
      ljubezen v naša srca vlij;
      v telesni bedi nas krepčaj,
      v slabosti vsaki moč nam daj.

      Odženi proč sovražnika
      in daj nam stanoviten mir,
      pred nami hodi, vodi nas
      in zla nas varuj vsakega.

      Po tebi naj spoznavamo
      Očeta in Sina Božjega
      in v tebe iz obeh Duha
      naj vedno trdno verujemo.

      Amen.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja