Članki za dušo

Tu se dodaja članke, ki so povzeti po drugih internetnih straneh. Prosim, da se navedejo viri kje je bilo povzeto.

This entry was posted in Domov. Bookmark the permalink.

13.654 Responses to Članki za dušo

  1. Janez says:

    RAZMISLEKI O NAŠI MOLITVI K BOGU – POVZETKI
    Ljudje smo po naravi religiozna bitja, zato je spraševanje po presežnem del našega vsakdanjega bivanja. Neglede na to v kateri časovni pas tekom zgodovine pogledamo lahko vidimo, da so bila spraševanja po transcendentnem nenehno prisotna. Osrednja značilnost molitve je to, da je za vsakega posameznika nekaj subjektivnega. Molitev je povzdigovanje duha k Bogu ali prošnja k Bogu za zdravje, službo, delo, pomoč, ustrezne dobrine idr. Molitev je lahko splošno opredeljena kot usmerjanje misli, prošenj k Bogu, svetnikom. Sama molitev pa ima drugačen pomen za nekoga, ki je veren in/ali za nekoga, ki to ni, zato v vsaki religiji poznamo različne vrste molitev.Od kod in kako govorimo Bogu, ko molimo? Z višine našega napuha in naše samovoljnosti ali iz »globočine« (Ps 130,14) iskrenega, gorečega, ponižnega in skesanega človeškega srca? Kdor se ponižuje, je povišan (prim. Lk 18,9-14). Ponižnost je temelj molitve. »Ne vemo, kaj je treba prositi, kakor je treba« (Rim 8,26). Ponižnost je priprava za prejem nezasluženega daru molitve: Človek je pred Bogom berač pravi Sv. Avguštin. Krščanska molitev je odnos zaveze med Bogom in človekom v Kristusu. Je Božja in človekova dejavnost; izvira iz Svetega Duha in iz nas, vsa je naravnana k Očetu, v zedinjenju s človeško voljo učlovečenega Božjega Sina.

    Sv. Avguštin med drugim spregovori o molitvi v Govorih o Prvem Janezovem pismu (7, 9-11). Ker Boga nikoli ni nihče videl ga moramo iskati s srcem in ne očmi. V svojem komentarju razlaga, da si če bi gledali z očmi lahko Boga predstavljamo kot svetlobo, torej nakaj kar je tako neizmerno veliko, da vse zaobjema in povsod prisotno ali kot nekega častitljivega starca. Ampak to ni pravilna predstava o Bogu. Avguštin poudarja, da moramo Boga gledati na takšnega kot je: Bog je ljubezen (1Jn 4,8). Kakšen Bog fizično je ne moremo opredeliti lahko pa povemo kakšna je ljubezen. Njene noge vodijo k Cerkvi, roke dajejo ubogim, oči opazijo tistega, ki je v pomanjkanju, ušesa ima za poslušanje. Tej udje niso krajevno določeni ampak, jih vsak, ki v sebi nosi ljubezen s pomočjo svojega uma vidi kot celoto. Do takega pojmovanja Boga, lahko pridemo samo z molitvijo in ne z nekim razumskim človeškim dokazom. V svojih delih ali epistolah Sv. Avguštin piše tudi o hrepenenju, ki je preizkušeno v molitvi. Saj samo preko slednjih nas lahko Ljudi pripravlja za sprejemanje tega, kar nam je Bog pripravljen dati.

    Razni povzetki in izpiski iz religioznih, bogoslovnih in drugih študijskih gradiv. Že objavljeno. Janez

  2. Miro says:

    VDOVA JE SIMBOL NEMOČI, VENDAR JE VZTRAJNA IN CELO NADLEŽNA – JEZUS NAS S TO PRILIKO VABI K ZAUPLJIVI MOLITVI!

    BOŽJA BESEDA: Povedal jim je še priliko, kako morajo vedno moliti in se ne naveličati. Rekel je: »V nekem mestu je bil sodnik, ki se ni bal Boga in se ni menil za človeka. In v tistem mestu je bila tudi vdova, ki je prihajala k njemu in ga prosila: ›Pomagaj mi do pravice proti mojemu nasprotniku.‹ Dolgo ni hotel, potem pa je rekel sam pri sebi: ›Čeprav se ne bojim Boga in se ne menim za človeka, bom tej vdovi, ker me nadleguje, vendarle pomagal do pravice, da me ne bo s svojim prihajanjem izmučila do konca.‹« In Gospod je rekel: »Poslušajte, kaj pravi krivični sodnik! Mar Bog ne bo pomagal do pravice svojim izvoljenim, ki noč in dan vpijejo k njemu? Bo mar odlašal? Povem vam: Hitro jim bo pomagal do pravice. Toda ali bo Sin človekov, ko pride, našel vero na zemlji?«
    (Lk 18,1-8)

    https://www.biblija.net/biblija.cgi?m=Lk+18%2C1-8&id13=1&pos=0&set=2&l=sl

    »Čeprav se ne bojim Boga in se ne menim za človeka, bom tej vdovi, ker me nadleguje, vendarle pomagal do pravice …« (Lk 18, 4-5).

    Gledam vdovo, ki prihaja k sodniku iskat pravico. Sodnik je nadut in se ne zmeni zanjo. Vdova je simbol nemoči, vendar je vztrajna in celo nadležna. Zaradi ljubega miru ji sodnik pomaga do pravice. Jezus me vabi k zaupljivi molitvi, tudi če bo nadležna. Gospod, okrepi mojo voljo, da bom bolj vztrajen v svoji prošnji in veroval, da boš ti vedno poskrbel za vse (Luč Besede rodi življenje, Primož Krečič).

    Prosimo Gospoda Jezusa, da bi bila moja, tvoja, naša molitev preprosta, ponižna, iskrena, vztrajna, da bi molili s tako močno vero in zazupanjem kot jo ima vdova. Prosimo ga, da bi molitev z Njegovo pomočjo tudi udejanjali z deli usmiljenja do bližnjega. Torej: Moli in delaj, vse pa z ljubeznijo v moči Svetega Duha! Slava tebi, Jezus, Ti si Odrešenik sveta. Naj bo vse v Tvojo hvalo in čast!

    Zahvalimo se še Gospodu, ker nam podarja odrešujočo Božjo besedo, katera neizmerno presega vse, kar je in biva po Njegovi volji in ljubezni! Naj se žarki Božjega usmiljenja obilno dotaknejo vsakega prosilca milosti, še zlasti najbolj stiskanih in trpečih ljudi, pa tudi drugih preprostih ljudi, ki se Nanj obračajo s ponižnim in iskrenim srcem!

    Božje usmiljenje, navzoče v postavitvi Cerkve, ki obsega vesoljni svet, zaupamo vate!
    Božje usmiljenje, navzoče v postavitvi in delitvi svetih zakramentov, zaupamo vate!
    Božje usmiljenje, neizčrpni vir čudežev, zaupamo vate!

  3. Janez says:

    MOLITVE SVETE MATERE TEREZIJE iz Kalkute

    SOČUTJE
    Bog še vedno ljubi svet in je poslal vas in mene, da smo Njegova ljubezen in Njegovo sočutje do ubogih. Po nas, Misijonarkah ljubezni, Bog razkazuje Svojo ljubezen, še posebej do najbolj ubogih med ubogimi, in nas pošilja k še posebej ubogim. Kozarec vode, ki ga ponudite ubogemu, bolnemu, način, kako povzdignete umirajočega ali daste zdravilo gobavemu, način, kako nahranite dojenčka ali učite nevednega otroka, vse to je Božja ljubezen v današnjem svetu… Naj se te besede vtisnejo v vaš razum: Bog danes še vedno ljubi preko vas in preko mene. Naj vidim to Božjo ljubezen v vaših očeh, v vaših dejanjih, v načinu, kako se gibljete. Bog danes ljubi preko vas in preko mene. Ali smo tu? Smo me ta ljubezen in to sočutje? Bog dokazuje, da nas Kristus ljubi, da je On prišel, da bi bil Očetovo sočutje. Danes Bog ljubi preko mene in preko vas in preko vseh tistih, ki so Njegova ljubezen in sočutje na svetu.

    IMEJTE GLOBOKO SOČUTJE ZA LJUDI
    Zelo majhne so stvari, ki jih počno sestre, storijo zelo malo. Za te ljudi lahko storimo bore malo, vendar vsaj vedo, da jih ljubimo, skrbimo za njih in smo jim na voljo. To je tisto, kar bomo poskušale bolj in bolj delati s sodelavkami. Zato sem rekla, da bom letos hodila v glavnem s sodelavkami in poskušala, da se vse me bolj približamo tej edinosti pri razširjanju Kristusove ljubezni, kamorkoli že gremo. Ljubezen in sočutje, imejte veliko sočutja za ljudi. Ljudje zelo, zelo trpijo: duševno, fizično, na vse možne načine in mislim, da ste tu, da prinesete upanje, ljubezen, prijaznost.

    SLUŽITI Z RADOSTJO
    Služite Jezusu z radostjo in veseljem duha, odvrzite in pozabite vse težave in skrbi. Da bi lahko to storili, morate moliti ljubeče kakor otroci, z željnim hrepenenjem, da bi mnogo ljubili in bi Ljubezen, ki ni ljubljena, postala ljubljena.

    RADOST LJUBITI JEZUSA
    Lahko hranite radost ljubezni do Jezusa v svojih srcih in delite to radost z vsemi, s katerimi pridete v stik. To izžarevanje radosti je nekaj resničnega, saj nimate razloga, da ne bi bili veseli, ker imate Kristusa s seboj – Kristusa v vaših srcih. Kristusa v evharistiji, Kristusa v ubogih, ki jih srečate, Kristusa v nasmehu, ki ga podarite in v nasmehu, ki ga prejmete. Da, morate živeti lepo in se ne prepustiti duhu sveta, ki dela bogove iz moči, bogastva in užitkov, zaradi katerih pozabljate, da ste bili ustvarjeni za večje stvari – zato, da ljubite in ste ljubljeni.

    Ohrani veselje, ljubezen do Jezusa v svojem srcu in Mu pogosto reci podnevi in ponoči: »Jezus v mojem srcu, verjamem v Tvojo nežno ljubezen do mene. Ljubim Te.«

    Dragi Jezus, pomagaj razširiti Tvoj prijeten vonj, kamorkoli grem. Poplavi mojo dušo s Svojim duhom in življenjem. Popolnoma prežari in prevzemi moje celotno bitje, tako da bo moje življenje lahko le odsev Tvojega. Sveti skozi mene in bodi tako navzoč v meni, da bo lahko vsaka duša, ki jo srečam čutila Tvojo navzočnost v moji duši. Ko me pogledajo, naj ne vidijo več mene, ampak samo Jezusa! Ostani z menoj in tedaj bom začela sijati kot Ti siješ, sijati kot svetilnik za druge. Ta luč, o Jezus, bo vsa od Tebe; nič od nje ne bo mojega. Ta luč boš Ti, sijoč na ostale skozi mene. Naj te torej hvalim kot Ti je najljubše, s tem, da sijem na druge. Naj Te oznanjam brez pridiganja, ne z besedami, ampak z zgledom, s to močno silo, s privlačnim vplivom tega kar delam, z očitno polnostjo ljubezni, ki je v mojem srcu Zate.

    Slava Bogu Očetu, ki me je ustvaril – ker me je ljubil.
    Slava Jezusu Kristusu, ki je umrl zame – ker me je ljubil.
    Slava Svetemu Duhu, ki živi v meni – ker me ljubi.

    Sveta Mati Terezija hvala za vse, kar si storila za reveže in uboge ter bolne v Kalkuti. Prosimo te in priporočamo se za molitev k Bogu, Jezusu in Mariji, da bomo tudi mi črpali moč vere in upanja iz Jezusovega Evangelija in služili bližnjim. In iz iskrene in goreče vere v Boga molili ter delali dobra dela tako, kt si nam Ti pokazala na ogromnem številu zgledov za preštevilne uboge v Kalkuti. Hvala draga Mati Terezija. Janez

    • Janez says:

      Nekaj najdenih najlepših misli Svete Matere Terezije o ljubezni

      1. Kaj lahko narediš za mir na svetu? Pojdi domov in ljubi svojo družino.

      2. Ne moremo vsi delati velikih stvari. Lahko pa delamo majhne stvari z veliko ljubeznijo.

      3.Največja revščina je osamljenost, in občutek, da te nihče ne ljubi.

      4.Če sodiš ljudi, nimaš časa, da bi jih ljubil.

      5.Vsakič, ko se komu nasmehneš, je to dejanje ljubezni, prelepa stvar, dar drugi osebi.

      6.Veliko teže je potešiti lakoto po ljubezni kot lakoto po kruhu.

      7.Če želi ljubezen biti pristna, niso potrebna izredna dejanja. Moramo pa ljubiti, ne da se pri tem utrudimo. Bodi zvest v malih stvareh, kajti v tem je tvoja moč.

      8.Ne vem, kakšna natančno bodo nebesa. Vem pa, da nas Bog, ko bomo umrli in prišli predenj, da nas bo sodil, ne bo vprašal: »Koliko dobrih del si naredil v življenju?«, ampak raje: »Koliko ljubezni si vložil v to, kar si delal?«

      9.Preprosta pot:
      Tišina je molitev.
      Molitev je vera.
      Vera je ljubezen.
      Ljubezen je služenje.
      Sad služenja je mir.

      10.Sem majhen svinčnik v rokah Boga, ki piše ljubezensko pismo vsemu svetu.

      Kjer je ljubezen, tam je Bog je čudovita knjiga Matere Terezije prav tako: Pridi, bodi moja luč. Slednja predstavlja življenje matere Terezije z vidika njenega odnosa z Bogom in njene predanosti tistim, za katere jo je Bog poklical, da jim služi – najbolj ubogim od ubogih. Poslani, da olajša trpljenje ubogih, je bilo namenjeno, da se poistoveti z njimi in v globini svoje duše izkusi njihovo bolečino in boj. Vztrajno in intenzivno trpljenje je sprejela z junaškim pogumom in zvestobo, kar priča o njeni nadnaravni veri v Boga in izročitvi Njegovi volji. Za mnoge je bilo opogumljajoče razkritje teh skritih vidikov življenja matere Terezije. To je vodilo do ideje, da bi naredili dostopnejši vpogled v njeno notranjost, ki nas lahko nauči, kako ravnati z našimi boji in trpljenjem. Rad Te Imam Sveta Mati Terezija. Hvala. Janez

      • Janez says:

        KAR POČNETE VI, JAZ NE MOREM
        Kar počnete vi, jaz ne morem, kar počnem jaz, pa ne morete početi vi, skupaj pa lahko združeni počnemo nekaj lepega za Boga in to je veličastnost Božje ljubezni do nas – da nam ponuja možnost, da postanemo sveti z deli ljubezni, ki jih počnemo, saj svetost ni razkošje za peščico. To je preprosta dolžnost za vas, za nas, tebe na položaju, na tvojem delu. Jaz in drugi, vsi mi pri delu v naših življenjih smo dali Bogu obljubo, da bomo hodili za Jezusom, vsak na svoj način. Morate vložiti ljubezen do Boga v živo delovanje iz Vere in Izpolnjevanja Božje Volje. Ne samo, da moramo storiti Dobra Dela Pomoči in Usmiljenja, ampak da to radi storimo iz Ljubezni do Bližnjega. Preko sebe, preko svojih rok in znanja delite vse tisto, kar Bog dokazuje svetu: Da On ljubi svet in da po vas še naprej daje Jezusa svetu. Po vas to dokazuje z vero in dobrim delom Samaritanskega usmiljenja in pomoči, ki jih opravimo za gobavce, za umirajoče, za lačne, trpeče in uboge, ki jih je odrinil premožni in siti svet na stran. Nikdar ne smemo pozabiti te čudovite priložnosti za razdajanje in pomoč ubogim. Ozrite se navzgor in glejte samo Jezusa in tam bo mir, radost, ljubezen, sicer bomo pregoreli v dobrih delih brez Vere v Jezusa. Spoštujmo globoko drug drugega, ljubimo se brezpogojno, ne moremo spregledovati napak drugih – zato moramo Bogu dovoliti, da kot različni ljudje dopolnjujemo drug drugega in si medsebojno pomagamo Kar vi imate, jaz nimam, [kar] jaz lahko storim, vi morda ne morete, če nimate mojih darov in talentov Boga, skupaj pa lahko naredimo nekaj lepega za Boga. Če želimo boljši Svet, sveto Občestvo Dobrote in Usmiljenja že tu na Zemlji, potrebujemo drug drugega, da smo močnejši in da vztrajamo v Veri in v Dejavni Ljubezni Dobrote in Pomoči. Potrebujemo čisto srce, da bi videli Boga drug v drugem – da bi razkrivali drug drugemu kaj? Da Bog ljubi mene in vse nas Svoje Otroke. Zakaj ob koncu svojih dni bomo vprašani: koliko smo ljubili, pomagali, osrečevali, odpuščali, zdravili ter bili dobri usmiljeni Samaritani ubogim in zapuščenim ljudem, ki tukaj in danes , tako v Indiji kot drugod, rabijo našo pomoč. To je Vera ki proizvaja dobra dela in ki izvršuje Božjo Voljo.
        Sveta Mati Terezija (Misijonarke Ljubezni)

        • Janez says:

          TROŠIMO (RAZDAJAJMO) SE BREZ PRESTANKA
          Danes me je obiskalo nekaj protestantskih pastorjev in so mi povedali nekaj zelo lepega. Rekli so: »Ve (Misijonarke ljubezni), lahko zaradi vaše zaobljube čistosti pripadate Jezusu tako popolnoma, tako celovito, mi pa, ker smo poročeni, dolgujemo ljubezen našim ženam in se zato ne moremo tako polno predati Jezusu kot ve.« Potem sem se vprašala: »Je to res za vsako od nas? Je naša ljubezen do Jezusa res celovita? Smo vse samo za Jezusa?« Ko so bile naše sestre na Šrilanki, mi je minister povedal nekaj zelo presenetljivega. Rekel je: »Veste Mati Terezija, jaz imam rad Kristusa, vendar sovražim kristjane.« Vprašala sem ga, kako je mogoče, ko pa je tako protislovno, glede na to, da so Kristus in kristjani eno. Odgovoril mi je: »Ker nam kristjani ne dajejo Kristusa, ne živijo njihovega krščanskega življenja na polno.« Indijec Mahatma Gandhi je povedal nekaj podobnega, »Če bi kristjani polno živeli svoje krščansko življenje, potem v Indiji ne bi ostal niti en hindujec.« Ni to zelo res? Ta ljubezen do Kristusa bi nas morala spodbuditi, da bi se neprestano trošili in razdajali ubogim in drugim ljudem, ki rabijo našo pomoč.

          Sveta Mati Terezija (Misijonarke Ljubezni)

          Ljubezen, ki jo imamo za naše ljudi, je darilo, saj je Jezus rekel: »Karkoli storite enemu od teh mojih najmanjših bratov, to ste storili Meni.«

          Tako kot sem že zapisal za Pedra Opeko na Madagaskarju in za Sveto Mater Terezijo, taki zgledi kažejo kristjane v pravi Luči Izvajanja Božje Volje. In jačajo dejavno in ljubečo krščansko vero, da se krepi in se misijonarsko širi med ljudi, z zgledi dobrih del in ljubezni, ne pa s križarskimi vojnami in nasilnim pokristjanjevanjem. In tedaj odpade misel Gandija in ministra na Šrilanki, kaj si mislita glede kristjanov. Kar je prav v Človeških Očeh ni vedno prav v Božjih Očeh. Velja premisliti. Kristjane čaka še veliko dela tako na sebi in pri sebi in da bomo z zgledi vere in dobrih del tudi mi apostoli in misijonarji Jezusovega Evangelija med ljudmi. Vsi nadaljnji komentarji so odveč. Učimo se od takih zgledov, delajmo tako kot Oni in k nam bo prišlo Božje Kraljestvo. Janez

          • Janez says:

            Vera, ki proizvaja dobra dela je kot tista teoretična podlaga krščanskega nauka, ki se povezuje s prakso in jo udejanja in živi tako kot Jezus in spolnjuje Božjo Voljo. “Ne tisti ki mi pravi Gospod, Gospod, ampak tisti ki spolnjuje Božjo Voljo je moj učenec,” Prav je, da molimo, da izpolnujemo vse njegove Postave in prejemamo vse zakramente; vprašani pa bomo ob koncu Slednjih dni, koliko smo dobrega naredili, ljubili, odpuščali, pomagali bolnim in lačnim. Tudi Pedro Opeka na Madagaskarju in Sveta Mati Terezija v Kalkuti sta vse darovala ubogim z vero in delom ter služenjem ubogim. In Bog je blagoslovil vse njune človeške napore iz Ljubezni. Molila sta in prosila Boga ter delala dobra dela iz Vere v Boga. In takih zgledov krščanske ljubezni manjka. Temelj krščanske vere pa je Ljubezen. Brez Ljubezni sem nič. Ko Molim, Upam v Boga, Ljubim, Odpuščam, Pomagam in Služim drugim ljudem takrat Molim in spolnjujem Božjo Voljo in hodim po Poti Jezusa Kristusa Odrešenika. Pridite, ki ste obteženi k meni prav Jezus in jaz vas bom poživil. Janez

  4. Miro says:

    KATERO JE NAJBOLJ KORISTNO NAROČILO NAŠEGA GOSPODA JEZUSA KRISTUSA?
    (glej na priloženem linku)

    Človeška modrost je veliko bogastvo, še mnogo večje bogastvo pa je živa vera, ker nam posreduje Božjo modrost. Sv. Albert Veliki je po Božjem razsvetljenju znal obojno modrost združevati. Tako je postal res vredno orodje v Božjih rokah in ena izmed luči sveta: bil je duhovnik – dominikanec, profesor, pisatelj, provincijalni predstojnik, škof, cerkveni učitelj … Bil je tudi učitelj sv. Tomaža Akvinskega. Vedno je bil živo povezan z Bogom in njegovo življenje je bilo prežeto z molitvijo … Ena izmed njegovih misli se glasi: “O Gospod, hotel bi, da bi bil človek po tvoji najljubši volji”. In to je res postal. (odlomki iz knjige Kristusove priče, Stanko Lorber).

    http://svetniki.org/sveti-albert-veliki-skof-cerkveni-ucitelj

    Priporočimo se sv. Albertu Velikemu, da bi se z božjo pomočjo poglabljali v globočino bogastva modrosti in vednosti Božje, ter iz tega tudi živeli. Pri molitvi rožnega venca in sv. maši ga prosimo tudi za potrebne milosti za Minino bolno taščo, janeza, Ano … Še naprej molimo tudi za osebe, navedene v zapisih pod – Jana, Inka, Angelus, Brina, Irena, Kristina, Boštjan, Dušanka, Ana, Mojca, Mina, Tanja, Viktorija, Veronika, Grega, Slavica, Janja, Albina, Jasna, Sofija, Vesna … O vztrajni molitvi in podarjeni milosti nam živa Božja beseda govori: »Prosíte in vam bo dano! Iščite in boste našli! Trkajte in se vam bo odprlo!« (Mt 7,7).

    Božje usmiljenje, ki nam daješ nesmrtno življenje, zaupamo vate!
    Božje usmiljenje, neizmerno v zakramentu evharistije in duhovništva, zaupamo vate!
    Božje usmiljenje, ki vedno in povsod spremljaš vse ljudi, zaupamo vate!

  5. Janez says:

    MOLITEV K NJEMU
    Brez Boga sem le krik samotnega in tavajočega v puščavi, osamljen in brez Smisla Življenja.
    Prosim naj me Modrost in Usmiljenje Božje spremljajta in vodita skozi moje Življenje.
    Moč in Milost Božja prosim krepita me na Poti Življenja k Tebi.
    Dobrotljivost Božja prosim podari mi Tvojo Dobroto, da bom strpen in dober tudi sam.
    Sveti Duh prosim poživi me z vero v Jezusa in odpri me za razumevanje Božje Besede ter Evangelija.
    Ljubezen Božja prosim objemi me in umiri moje srce, da počiva v Tebi.
    Volja Božja prosim utrdi me in vodi me kot Ti želiš in veš.
    Svetost Božja, prosim posveti me.
    Prizanesljivost Božja prosim tolaži me, da bom na strani rešitev težav drugih
    in da bom kot usmiljeni Samarijan rad pomagal drugim in delal dobra dela v Tvojo Čast Gospod.
    Prevzvišenost Božja prosim v težkih trenutkih preizkušenj,
    bolezni in raznih težav dvigaj me in ohrabri me, da bom vztrajal naprej.
    Če me bodo drugi ustavljali z ovirami in mi nagajali, kaj potem, Ti si z Menoj.
    V sebi čutim Ognjeno Moč, Poslanstvo in Tvoj Blagoslov, česa bi se bal?
    Neskončnost Božja prosim napolni me s Svetim Duhom,
    da bom vztrajno nosil med ljudi upanje in radost odrešenja vedno s Seboj.
    Svetloba Božja prosim razsvetli me, da bom tudi jaz bil in nosil Luč Sveta med ljudi.
    Usmiljenost Božja prosim odpusti moje grehe in reši me iz raznih preizkušenj,
    da se utrdim v veri in jo izpričujem s svojim Življenjem.
    Ljubezniva milina Božja prosim prežemi me.
    Lepota Božja prosim očisti me.
    Mir Božji prosim napolni me s Tišino in Upanjem, da se umirim v Tebi.
    Sveta Trojica en sam Bog, prosim blagoslovi me:
    v Življenju, v Smrti, v času bivanja na Zemlji in v Večnosti pri Tebi,
    da Te bom z vsemi Ljudmi Dobre Volje Tukaj in z rajnimi,
    ki so zaspali v upanje na Vstajenje in so tam Onkraj Slavil in Častil na Vekomaj. Amen.
    Prirejeno po Prihajam k Tebi, Molitve in premišljevanja, kapucini 1995.

    MOLITEV ZA VERO V BOGA ODREŠENIKA
    Gospod, verujem, resnično želim in hočem verovati vate,
    Gospod, daj, da bo po Tvoji Milosti moja vera popolna in iskrena,
    brez pomislekov in pridržkov;
    prosim daj, da bo prešinjala vse moje mišljenje in čustvovanje,
    moj način presojanja Božjih in človeških stvari.
    Gospod, daj, da bo moja vera svobodna, da bo imela moj osebni pristanek
    in bo sprejemala odpovedi in dolžnosti, ki jih prinaša s seboj,
    ter bo izražala mojo celotno osebno odločitev Zate Gospod.
    Gospod, daj, da bo moja vera zanesljiva, zanesljiva po skladnosti zunanjih dokazov
    in po notranjem pričevanju Svetega Duha; zanesljiva po svoji pomirjevalni luči,
    po svojih umirjenih sklepih, po svoji spokojni prilagoditvi, po upanju in Odrešitvi.
    Gospod, daj, da bo moja vera trdna,
    da se ne bo ustrašila kritiziranja neverujočih ateistov, nasprotujočih si vprašanj raznih ljudi,
    katerih je polno, ki iščejo v Življenju Tvojega Smisla in odrešujoče Luči željno življenje;
    daj, da se ne bo vera v Jezusa ustrašila kritičnih in neverujočih ljudi,
    ki o njej razpravljajo, jo napadajo, zametujejo, zanikajo, obtožujejo,
    temveč da se bo utrdila po notranji moči Tvoje Resnice
    in Ljubezni preko nas Ljudi, ki smo Tvoji Otroci.

    Molitve na medmrežju: Prirejeno po Molitvenik življenje v Bogu

    Addendum:
    Če si v krščanstvu na kaj vezan, si vezan na zapoved ljubezni! V krščanstvu lahko imaš napake in slabosti. Poklican si, da si dober človek – lahko pa padeš … padeš sedemdesetkrat sedemkrat in vsakokrat ti Jezus odpusti, če se spokoriš in prosiš za odpuščanje ter odvezo od greha. Pri krščanskem Bogu je tudi grešnik dobrodošel, saj Jezus pravi da je prišel zaradi bolnih in grešnikov. Le kdor nima dobre volje in se čisto zavestno odloči za drugačno pot ali celo za hudobijo, se sam izključi iz Božje Ljubezni! Vendar izgubljenega sina Oče čaka na Obali Večnosti in se razveseli vsakega, ki pride k Njemu nazaj v Objem in ga prosi odpuščanja. Sem že pozabil in odpustil moj Otrok, kar pridi. In Jaz Vem kaj potrebuješ, še preden me karkoli prosiš in ko prideš k meni nazaj, si moj Ljubljeni Otrok. Karkoli ste storili mojim najmanjšim ste storili meni pravi Jezus. Vse je še pred Teboj moj Otrok, pojdi in živi odslej po Božjih postavah in Ljubi druge ljudi. In zadnji ki so vstopili bodo prvi in prvi bodo zadnji je rekel Jezus. Pri Bogu je vse mogoče. Kdor verje se mu vse zgodi, tudi spolnjene molitve in čudeži, ki jih za nas uresniči Bog. Bogu Čast in Slava Vekomaj! Amen. Janez

  6. Miro says:

    KDAJ PRIDE BOŽJE KRALJESTVO?

    BOŽJA BESEDA: Ko so ga farizeji vprašali, kdaj pride Božje kraljestvo, jim je odgovoril: »Božje kraljestvo ne pride takó, da bi zbujalo pozornost. Tudi ne bodo govorili: ›Glejte, tukaj je‹ ali ›Tam je,‹ kajti glejte, Božje kraljestvo je med vami.« Učencem pa je rekel: »Prišli bodo dnevi, ko boste želeli videti enega izmed dni Sina človekovega, pa ga ne boste videli. In govorili vam bodo: ›Glejte, tam je‹ ali ›Glejte, tukaj je.‹ Ne hodíte tja in se ne zaganjajte za njimi! Kakor namreč blisk posveti od enega konca neba do drugega, tako bo Sin človekov na svoj dan. Prej pa bo moral veliko pretrpeti in biti zavržen od tega rodu (Lk 17,20-25).

    https://www.biblija.net/biblija.cgi?m=Lk+17%2C20-25&id13=1&pos=0&set=2&l=sl

    Farizeji sprašujejo o prihodu Božjega kraljestva, toda Jezus jim pravi, da ni ure, ki bi to povedala. Opozori jih, da je v njegovi osebi in delu Kraljestvo že med njimi. Odločiti se moram za Jezusa in sprejeti odgovornost za svoje življenje. Gospod, hvala, ker me ne plašiš s katastrofo, ampak si najbolj varna prihodnost. Naj se tega iskreno veselim in te pričakujem (iz knjige Luč Besede rodi življenje, Primož Krečič).

    Verjamem, da se mnogi molivci vsak dan pri večerni molitvi rožnega venca spomnite sester in bratov, ki prosijo za molitev, bodisi za njih bodi za njihove bližnje. Hvala vam za vse molitve, tudi za molitve rožnega venca Božjega usmiljenja! Tako v duhu ostajamo tesno povezani, z mislimi in željami za trpeče ljudi, za njihovo ozdravljenje/odrešenje – v živi veri in zaupanju, da nas vse povezuje neizmerna moč Svetega Duha in nam tudi podarja potrebne milosti. Naj vse v srcu objame Božje usmiljenje, katero se na nas izliva iz Kristusovih ran pri obhajanju svete Evharistije!

    Božje usmiljenje, nedoumljiva skrivnost Presvete Trojice, zaupamo vate!
    Božje usmiljenje, izraz njegove največje moči, zaupamo vate!
    Božje usmiljenje, tolažba in blagor vsem, ki so skesanega srca, zaupamo vate!

  7. Janez says:

    Prihaja zima in odhaja jesen (l’autunno si sta ritirando, l’inverno a noi arriverà)
    Komaj prišla letos k nam dobro je jesen,
    z njo krajši dnevi in dež meglen,
    ko odpadlo listje prekrilo je ravan
    in vedno krajši bil je jesenski dan
    že poslavlja se jesen.
    Prihaja zima, odhaja jesen.
    Že zgodaj septembra odletele so na jug ptice selivke od nas.

    Tam zgoraj visoko na nebu bel oblak med temnimi kumulusi plava,
    pod njim deroče teče proti Zalogu reka Sava,
    sem ter tja race, labodi in čaplje v vodi plavajo in se lovijo
    ter ko ribe pridejo nenadoma brž poletijo,
    da svoj plen v vodi ulovijo.

    Zdaj sneg v hribih na Gorenjskem nalahno že naletava,
    in dež kapljice nalahno rosi,
    vonj po zimi s sabo nosi in
    na poljih, travnikjih in gozdovih
    se zgodaj popoldne že povsod pomrači.

    Ni kaj, jesen se umika, prišla bo zima,
    oster veter nam v lipoglavske griče z Kamniških hribov mrzlo prikima.
    Odhaja toplo sonce, z njim topel dan,
    že medved v gozdu je že zaspan;
    tudi druge živali pred zimo si iščejo zatočišče,
    vsaka svoj si brlog in hrano pred zimo poišče.

    So srne nemirne in zbegane na hribovski jasi,
    vreščijo vrane v jati tam v naši vasi,
    veter listje nosi povsod naokrog,
    že sneg prekriva hrib in dol povsod.

    Advent z Jezusovim Rojstvom se nam hitro bliža in
    prišel bo kmalu spet Miklavž s sanmi,
    razveselil bo otroke ter jim prinesel sadje in druge dari.
    Mraz z vsem hladom nas že počasi objema,
    adventna pesem kljub mrazu veselo bo med ljudmi zazvenela,
    petje veselje in upanje nosi med ljudi s seboj,
    v dušo ljudi se naselil bo Božji mir in spokoj.

    Janez AKA Dichter Hansi

    Non c’è niente, l’autunno si sta ritirando, l’inverno arriverà, un forte vento dalle colline di Kamnik è una visione fredda.
    Il sole caldo se ne va, con una giornata calda,già orso nella foresta è già assonnato;anche altri animali prima dell’inverno cercano rifugio,ogni tua tana e cibo scopriranno prima dell’inverno.

    Es gibt nichts, der Herbst zieht sich zurück, der Winter wird kommen, ein scharfer Wind aus den Kamnik-Bergen ist ein kalter Anblick.Die warme Sonne geht weg, mit einem warmen Tag Bär im Wald ist schon schläfrig; auch andere Tiere suchen vor dem Winter Zuflucht, Jedes Ihrer Höhle und Lebensmittel erfahren Sie vor dem Winter.

  8. Janez says:

    NAŠE VESELJE V BOGU
    Naše veselje je v svojem bistvu povezava med Bogom in človekom, saj je Bog vir veselja. Veselje je Božji dar, ki ga je Bog iz ljubezni vsadil v človeka kot gorčično seme ob stvarjenju Sveta. Jezus Kristus je s svojim vstajenjem to veselje in upanje ljudem povzdignil na novo eshatološko raven, ki danes po Svetem Duhu živi v Cerkvi. O tem nam na poseben način pričuje bogoslužje Cerkve, evangeliji in sleherno življenje kristjana, ki se trudi za dobro ter da živi po Božji Volji pravično. Vsak človek je poklican, da v svojem življenju živi to veselje v odnosu do drugih, da izpričuje dobroto in ljubezen in odpušča kot nam odpušča naš Gospod. Danes, ko primanjkuje iskenega in pravega notranjega veselja, je to eno izmed bistvenih pomembnih razlogov za vedrino in upanje v človekovem bivanju. Človek preprosto ne more živeti sam, saj bi drugače poglavitno okrnil svoje veselje in to, kar je – Božji otrok, ustvarjen za odnos. Kristjani imamo nekoga, v katerem lahko najdemo svoj mir in veselje ter ki presega vsako individualnost in materializem, imamo Boga. Boga ljubezni, ki ljubi brez izjeme in ki je dober do nas in nam odpušča naše grehe. Pravo veselje pa se lahko rodi le iz prave Ljubezni. Če je torej Bog vir veselja, je tudi občestvo Ljudi vir veselja, saj skupnost, ki si prizadeva za resnično dobro, ne bi obstajala, če v njej ne bi prebival Bog. Bog je torej nujno navzoč povsod, kjer vlada ljubezen. Ljudje so danes tako žalostni, zdolgočaseni, naveličani vsega … ker živijo daleč od Boga. Pa si tako žele veselja in sreče, dobrote, druženja in pozitivnega pogleda na življenje. Veselje pa jim zato prinašajmo mi kristjani! Molimo zanje, da jim Bog podeli Milost Veselja.

    Molitev VESELJE V BOGU
    Nebeški Oče, daj nam prosim danes naše vsakdanje veselje.
    Podari nam prosim vsak dan nekaj tistega veselja,
    ki ga za noben denar ni mogoče nikjer kupiti.
    Oče hotel si, da je veselja med nami nekaj več
    kot zgolj užitek in zadovoljstvo,
    ki naše čute zadovoljita le za nekaj trenutkov,
    nato pa vse v hipu izgine in izzveni.
    Pravo veselje gre globlje, seže v našo notranjost.
    In od tam izžareva vse dni,
    ne le kakšen hip.
    Veselje je sreča nad dobrim, lepim, popolnim.
    Pomeni odkritje dobrega v stvareh,
    je dragoceno spoznanje, da ima naše bivanje smisel,
    da nam zastavlja pomembna vprašanja.
    Veselje je tudi odkritje tvojih sledov
    na obrazu ljudi, ki jih srečujemo,
    med vrsticami časopisa, ki ga prebiramo,
    v prizadevanju vseh, ki gradijo nekaj novega.
    Naše veselje, je veselje v Bogu.
    Brez Tebe Oče, bi ne bilo veselja.
    Če nam ne bi poslal Sina, bi ne bilo veselega oznanila ljudem.
    Reši nas vseh tistih žalostnih prividov,
    ki nas v življenju begajo in tlačijo.
    Kristjani bi vendar ne smeli biti zagrenjeni,
    kljub bridkostim in težavam tega sveta.
    Kdo bi se danes mogel veseliti,
    če ne prav mi, ki trdno verujemo,
    da si Ti, o Bog, naš Vsemogočni,
    Vsevedni, predvsem pa Dobrotljivi Oče!
    Molitev Paul Roth

    Vera je tako za kristjane tisti pomembni vir iskrenega in pristnega, spontanega veselja, ki ga materialistični in agnostični svet ne more dati, temveč ga da le Bog. Bog je dal človeku veselje in upanje. Veselje v veri je zazrtost in upanje v prihodnost, v vstajenje, v večno življenje. Svoj temelj pa ima veselje v Božjem stvarjenju, saj je Bog človeka ustvaril za veselje, ustvaril ga je po svoji podobi, ga postavil na zemljo, da bi človek v veselju živel med ljudmi in stvarstvom ter slavil svojega Stvarnika in mu bil s pravičnim življenjem v Veselje. Vera v večno življenje je mnogim ljudem vir veselja tudi tam, kjer se zdi, da veselja ni, kjer se zdi, da je trpljenje prevladalo. Veselje pa pomaga človeku tudi pri premagovanju trplenja in raznih težav, s katerimi se sooča sodobni človek. Veselje tako ni nekaj neoprijemljivega, pač pa nekaj zelo konkretnega, saj v vsakdanjem življenju spreminja srca ljudi. Dobro je, da bi razmislili o besedah v prispevku patra Branka Cestnika v Družini: »Vseeno se moramo kristjani vedno znova izpraševati in preverjati, kam izginja naše krščansko veselje in kako si ga povrniti, ko nam uplahne. Pred nami je gromozanski izziv prenosa vere na mlade rodove in ni druge poti, da ga opravimo, kot je ta, da ga opravimo z veselim srcem«.
    Ker imamo kristjani vse potrebne podlage in argumente v upanju, ljubezni in Božji Dobroti imamo tudi več razlogov za iskreno veselje.

    Človek išče Boga, a Bog še bolj išče človeka, ki ga je ustvaril in ga neskončno ljubi takega kot je. Premišljujem naslednji Jezusov stavek: »Niste vi mene izvolili, ampak sem jaz vas izvolil in vas postavil, da greste in obrodite sad« (Jn 15,16). Premišljujem tudi, kako Bog hrepeni po tem, da bi vstopil v odnos z vsakim od svojih otrok, kako hrepeni, da bi se nam podarjal in bil naše najvišje Dobro, da bi bili veseli kristjani. Zato ostajam pod Božjim pogledom, zaupam v njegovo ljubezen, ga prosim, da me pritegne k sebi, da pride k meni in da vstopi v mene in ostane v meni za vekomaj.

    • Janez says:

      Govor Marka Avrelija (150 n.št.)
      Mladost ni eno od življenjskih obdobij, temveč stanje duha. Mladost je izraz volje, zmožnost spoznavanja in moč občutkov. Predstavlja zmago poguma nad strahopetnostjo, zmago želje po avanturi nad udobnim življenjem.

      Človek ne postane star, ko doseže določeno število let. Človek postane star, ko izgubi svoje ideale, optimizem, dobroto, sočutje, ko ga nip več ne razveseli, ko postane nezadovoljen pesimist in kritičen do vsega. Leta sicer puščajo sledi na obrazu, izguba idealov pa pušča sledi na duši. Predsodki, neodločnost, strah in brezup so naši sovražniki, ki nas pritiskajo k zemlji in ki nas bodo še pred smrtjospremenili v prah.

      Mlad je tisti, ki se lahko še vedno čudi in navdušuje, tisti, ki kot otrok neutrudljivo sprašuje: ‘In potem?’ Tisti, ki izziva dogodke in se radosti nad igro življenja. Mladi ste toliko kot vaša vera. Stari ste toliko kot vaši dvomi. Mladi ste kot vaše samozaupanje in vaši upi. Stari kot vaša potrtost. Mladi boste ostali, vse dokler boste dojemljivi za Lepo, Dobro in Veliko, dojemljivi za glasove narave, svojih bližnjih, tistega nepojmljivega. Če bo vaše srce nekega dne posušeno zaradi brezupa in razžrto od cinizma, naj se Bog usmili vaše pesimistične in kritične duše – duše starca.

      A ta drža za kristjane ni potrebna, ker imamo Jezusa, ki nas Ljubi, nas vodi in nam pomaga, da gremo po poti Odrešenja k Njemu v Večno Življenje. Janez

    • Janez says:

      CARPE VITAE ET DIEM TUAM ( Živi polno življenje in izkoristi dan )

      Če ti je nekaj ali kar vse odveč narediti nekaj dobrega zase in za druge,
      če se pritožuješ, namesto, da bi daroval,
      če raje kritiziraš, namesto, da bi tvorno prispeval in se vpregel v jarm in dejavno pomagal bližnjim ter s tem sebi in potrpel,
      če te ne veseli nič novega, kar ti lahko z upanjem in delom prinese življenje,
      če nerad daruješ ampak rad le sprejemaš od soljudi,
      če si potrt in užaljen zaradi vsake malenkosti in ne znaš marsikaj vzeti za dobro,
      če ne znaš priti iz narave umirjen in vesel, obogaten od lepot narave, ljudi in drobnih radosti življenja, ki te notranje napolnijo,
      če se raje skregaš, namesto, da bi pomiril in prinašal upanje in ljubezen,
      če se ne znaš postaviti v mokasine drugega preden podučuješ,
      če se odločaš le z glavo ne pa tudi s srcem,
      če delaš krivico s sodbami, namesto, da bi ne sodil kadar dovolj ne veš in ne razumeš zakaj gre,
      če ne znaš videti stiske bližnjega, ampak vidiš le sebe,
      če rad spreminjaš druge, namesto da bi to začel pri sebi,
      če v Njemu ne poiščeš miru ter utehe, ki ti daje potrebno moč v življenju,
      tedaj nisi na pravi poti, tedaj boš v svojem srcu star.
      Če pa verjameš, da je v delu sreča in uspeh, saj rad delaš zase in za druge,
      če raje pomagaš in potrpiš, namesto, da bi se pritoževal,
      če raje tvorno prispevaš namesto, da bi kritiziral,
      če znaš ceniti in se razveseliti drobnih stvari v življenju,
      če raje daruješ, namesto, da bi le prejemal,
      če te ne potre vsaka malenkost, ampak znaš težave in preizkušnje obrniti v prid in korist sebi in drugim,
      če znaš priti iz narave vesel, pomirjen in očiščen, ter obogaten od lepot narave in ljudi,
      če raje pomiriš sprte in prinašaš upanje in ljubezen, namesto da bi sprožil prepir,
      če se znaš postaviti v čevlje drugega preden podučuješ,
      če se odločaš z glavo in tudi s srcem,
      če ne delaš krivico s pomanjkljivimi sodbami, ampak nasprotno ne sodiš kadar dovolj ne veš in ne razumeš zakaj gre,
      če znaš videti stisko bližnjega, in ne vidiš v ospredju le sebe,
      če spreminjaš druge tako, da to najprej začneš pri sebi,
      če v Njemu poiščeš mir ter uteho, ki ti daje potrebno moč v življenju,
      tedaj si na pravi poti, tedaj boš v svojem srcu vedno mlad in šel boš po Poti k Njemu.

      Janez AKA Dichter Hansi

  9. Miro says:

    ŽIVLJENJE SV. STANISLAVA KOSTKA JE ŽIV EVANGELIJ!

    Eden izmed idealnih otrok luči je bil tudi sveti Stanislav Kostka, katerega god danes obhajamo, saj je bil vedno goreč za ideale krščanske vere, to je za Boga, za Jezusa v Evharistiji, za Božjo Mater in za Cerkev. Za te ideale bi tudi mi morali biti vedno goreči. Priznajmo pa, da v tem včasih nismo dosledni, in to obenem obžalujmo, da bomo svete skrivnosti obhajali s čistimi srci (odlomek iz knjige Kristusove priče, Stanko Lorber).

    http://svetniki.org/sveti-stanislav-kostka-redovnik

    Sv. Stanislavu Kostki v osebnih in skupnih molitvah priporočimo vse preizkušane osebe na tej spletni strani, posebej hude bolnike in druge trpeče, s prošnjo, da bi črpali moč za premagovanje težav in stisk v Božjem usmiljenju! Božja beseda pravi: »On pa je bil ranjen zaradi naših prestopkov, strt zaradi naših krivd. Kazen za naš mir je padla nanj, po njegovih ranah smo bili ozdravljeni« (Iz 53,5). Ozdravljenje za človeka (duh, duša, telo) namreč priteka iz Kristusovih ran! Za to bodimo Bogu neizmerno hvaležni!

    Božje usmiljenje, neomejeno v zakramentu krsta in pokore, zaupamo vate!
    Božje usmiljenje, v spreobrnjenju grešnikov, zaupamo vate!
    Božje usmiljenje, upanje tistim, ki obupavajo, zaupamo vate!
    Sv. Stanislav Kostka, prosi za nas!

  10. Janez says:

    Ecclesia semper reformanda – Cerkev je od vsega začetka v reformi. A slednje je moč videti le z očmi vere. Cerkev je ustanovil Jezus za Človeka in jo zaupal apostolu Petru: “Peter Ti si skala in na Tebi bom zgradil svojo Cerkev.”

    Cerkev se mora nenehno spreminjati in bolj učinkovito odgovarjati na izzive časa, upoštevaje Sveto Pismo in Jezusov Evangelij. Če se hočemo približati današnjemu človeku, potrebam krščanskih vernikov in razvoju v svetu so za Cerkev nujne hitre in pomembne spremembe ali reforme, da bo ostala gibka, dinamična in izpolnjevala Odrešenjsko nalogo med ljudmi, ki potrebujejo duhovno ter pastoralno oskrbo in pomoč. Cerkev mora sicer ostati zvesta svojemu poslanstvu, vendar mora na nov način oznanjati staro resnico o Bogu in Jezusu. Kajti na tem svetu ni nič trajnega kot so stalne spremembe kot je rekel grški filozof Heraklit: vse teče ali grško panta rhei. Cerkev mora danes bolj učinkovito pomagati in sodelovati pri reševanju sveta ter odigrati odrešilni vlogo ter bolj pomagati pri socialnih problemih ubogih z misionarji in pastoralno vlogo po navdihu Svetega Duha in na podlagi Jezusovega Evangelija. In se manj ukvarjati sama s seboj. Bog je Božjo Cerkev Jezusa Kristusa podaril vsem ljudem, ki jo potrebujejo za Odreševanje ljudi, versko in duhovno oskrbo, karitativne dejavnosti in izobraževanje, da bomo spolnjevali Božjo Voljo in Božje zapovedi. Deus est Deus, Ecclesia Iesu Christo qui dedit omnis populus postulo ut liberaret populum, et curam religionis, caritatis operibus, et voluntatis educationem, nos custodiunt mandata Dei, et præcepta Dei. Ni ustvarjen človek zaradi sobote, ampak je sobota ustvarjena zaradi človeka. Za Človeka gre in/ali Človeka nikar, kot je rekel duhovnik in goriški slavček Simon Gregorčič.

    Vsi bi radi spremenili svet, nihče pa ne bi rad spremenil samega sebe. Lev Nikolajevič Tolstoj.
    Ne sovraži svojega brata v svojem srcu; odkrito posvari svojega bližnjega. Ne maščuj se in ne bodi zamerljiv do sinov svojega ljudstva, temveč ljubi svojega bližnjega kakor samega sebe. (3 Mz 19,17–18)
    Druga zapoved pa je tale: Ljubi svojega bližnjega, kakor samega sebe. (Mr 12,31)
    Ne daj se premagati hudemu, temveč premaguj hudo z dobrim. (Rim 12,20–21)
    Nosite bremena drug drugemu in tako boste izpolnili Kristusovo postavo. (Gal 6,2)
    Ravnamo prav, če torej po Pismu izpolnjujemo kraljevsko postavo: Ljubi svojega bližnjega kakor sam sebe, ravnate prav. (Jak 2,8).

    Janez

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja