Članki za dušo

Tu se dodaja članke, ki so povzeti po drugih internetnih straneh. Prosim, da se navedejo viri kje je bilo povzeto.

This entry was posted in Domov. Bookmark the permalink.

13.685 Responses to Članki za dušo

  1. Janez says:

    NEKATERE MOLITVE SVETE MATERE TEREZIJE
    Gospod, napravi me za posredovalca tvojega miru: da bom tja, kjer je sovraštvo, mogel prinašati ljubezen;da bom tja, kjer je krivica, mogel prinašati odpuščanje; da bom tja, kjer je razprtija, mogel prinašati ubranost; da bom tja, kjer je zmota, mogel prinašati resnico; da bom tja, kjer je dvom, mogel prinašati vero; da bom tja, kjer je obup, mogel prinašati upanje; da bom tja kjer je tema, mogel prinašati luč; da bom tja, kjer je žalost, mogel prinašati veselje! Gospod, daj, da se bom raje trudil za to, da tolažim, kakor da iščem tolažbe; da bom raje skušal razumeti, kakor da bi iskal razumevanja; da si bom raje prizadeval ljubiti, kakor da bi želel biti ljubljen; kajti človek najde, ko pozablja nase; odpuščeno mu je, ko odpušča; prebudi se v večno življenje, ko umira. Amen.
    Molitev Svete Matere Terezije

    Jezus, v tišini svojega srca Te častim.
    Kdo je Jezus zame? Jezus je – Bog .Božji sin.Druga oseba Svete Trojice.Marijin sin. Beseda, ki je meso postala.Jezus je – Beseda, ki jo govorim. Luč, ki jo prižgem. Življenje, ki ga živim. Ljubezen, s katero ljubim. Veselje, ki ga delim. Mir, ki ga dajem. Moč, ki jo uporabljam. Lačni, ki jih nasičujem. Nagi , ki jih oblačim. Brezdomci, ki jih sprejemam. Bolni, ki jih oskrbujem.Otroci, ki jih učim. Osamljeni, ki jih tolažim. Nepriljubljeni, ki jih sprejemam. Duševno bolni, s katerimi prijateljujem. Jezus je – nemočni – ki jim pomagam. Klošar – ki ga sprejmem. Gobavec – ki ga umijem. Pijanec – ki ga vodim. Kruh življenja – ki ga zaužijem. Daritev – ki jo ponujam….

    Kdo je Jezus zame? Križ – ki ga nosim.Bolečina – ki jo prenašam.Molitev – ki jo molim. Osamljenost – ki sem je deležen/na. Bolezen – ki jo sprejemam. Jezus je – moj Bog. Moj Gospod. Moj ženin. Moje vse. Moje vse v vsem. Moj dragoceni. Moj edini. Jezus je Ta, ki Ga ljubim –komur pripadam in od kogar me nič ne bo ločilo. On je moj –jaz sem Njegov/a. Slava Bogu Očetu, ki me je ustvaril –ker me je ljubil. Slava Jezusu Kristusu, ki je umrl zame – ker me je ljubil. Slava Svetemu Duhu, ki živi v meni –ker me ljubi.
    Molitev Matere Terezije

    Veselje Jezusovega Srca, napolni moje srce.
    Usmiljenje Jezusovega Srca, dotakni se mojega srca. Ljubezen Jezusovega Srca, vžgi moje srce. Mir Jezusovega Srca, okrepi moje srce. Ponižnost Jezusovega Srca, naredi moje srce skromno. Svetost Jezusovega Srca, posveti moje srce. Čistost Jezusovega Srca, očisti moje srce. Jezus v mojem srcu, povečaj mojo vero,okrepi mojo vero. Naj živim to vero v živi, ponižni pokorščini. Amen.
    Molitev Svete Matere Terezije

    Sveta Marija, mati Jezusa, bodi v tem trenutku naša Mati:
    varuj nas, vodi nas in ohrani nas blizu Jezusu. Marija, Mati Jezusa, bila si prva, ki si slišala Jezusov krik:»Žejen sem.« Dobro veš, kako resnično in globoko je Njegovo hrepenenje po meni in po ubogih. Jaz sem tvoj/a –celotna Družba je tvoj/a –sestre, bratje, očetje – tako tisti, ki Delajo, kot tisti, ki Molijo. Nauči me, da se iz obličja v obličje soočim z ljubeznijo srca križanega Jezusa. S tvojo pomočjo, Mati Marija, bom poslušal/a Jezusovo žejo, ki bo zame Beseda življenja. Stoječ poleg tebe, Mu bom dal/a svojo ljubezen in možnost, da me ljubi, in tako bom razlog tvojega veselja. Amen.
    Magnificat, Misijonarke ljubezni

    Molitev k Sveti Materi Tereziji iz Kalkute
    Sveta Mati Terezija iz Kalkute, dovolila si, da je žejna ljubezen Jezusa na križu postala živi ogenj v tebi in tako si postala odsev njegove ljubezni vsem ljudem.
    Izprosi od Jezusovega srca, da …(tu izrečemo svojo prošnjo k Sveti Materi Tereziji).
    Nauči me, da tudi jaz dovolim Jezusu, naj popolnoma prepoji in prevzame vse moje bitje,
    da bo tudi moje življenje izžarevalo njegovo Luč in Ljubezen drugim .Amen.

    Sveta Mati Terezija iz Kalkute –prosi za nas!


    Molitev
    O Bog, poklical si sveto Mater Terezijo, da je z izredno ljubeznijo in pomočjo do ubogih odgovorila na ljubezen tvojega Sina. Daj nam, te prosimo, da bomo na njeno priprošnjo služili Kristusu v trpečih bratih in sestrah. Po našem Gospodu Jezusu Kristusu, tvojem Sinu, ki s teboj v občestvu Svetega Duha živi in kraljuje vekomaj. Amen

    Misijonarka ljubezni: to je bila Mati Terezija po imenu in v dejanju. Dajala je tako privlačen zgled, da je pritegnila k sebi mnogo ljudi, ki so bili pripravljeni vse zapustiti ter hoditi za Kristusom, navzočem v ubogih. Ta sestra, ki jo vsi poznamo kot mater ubogih, zapušča zgovoren zgled za vsakogar, za verujoče in neverujoče. Dela, ki jih je izvrševala, govorijo sama zase in kažejo ljudem našega časa oni vzvišeni smisel življenja, ki se pogosto zdi, da je na žalost izgubljen. Ponovno in ponovno je rada govorila: ‘Služimo ubogim, da bi služili življenju.’ Mati Terezija ni zamudila nobene priložnosti, da je na vse načine poudarjala ljubezen do življenja in do ubogih. V poslušnosti evangeliju je postala ‘usmiljeni Samarijan’ vsakomur, ki ga je srečala, vsakemu človeku v krizi, v trpljenju in ponižanju ter uboštvu ter bolezni. Nekoč je Jezus spregovoril Materi Terezi: »Pošiljam te v temačno bedo revežev. Pojdi tja in bodi moja Luč«. In šla je tja med uboge in bolne, kamor jo je poslal Gospod in mu služila iz Ljubezni do Boga brez prestanka. Niso bile potrebne velike besede, raje je vsak trenutek porabila za uboge, da jih je tolažila in jim pomagala ter tako izkazovala podobnost z Jezusom Odrešenikom. Amen. Janez

    • Janez says:

      GOSPOD JEZUS, TI SI ŽAREČE SONCE OČETOVE LJUBEZNI
      Križani in od mrtvih vstali Gospod,
      nauči nas spoprijemati se s preizkušnjami vsakdanjega življenja tako,
      da bomo živeli to življenje v vedno večji polnosti.
      Ti si ponižno in potrpežljivo sprejel poraze človeškega življenja,
      tudi muke svojega umiranja na križu.
      Pomagaj nam torej, da bomo bolečine in boje,
      ki nam jih prinaša sleherni dan znali vselej sprejemati kot priložnost,
      da rastemo in da postajamo vse bolj Tebi podobni Gospod. Naredi nas sposobne,
      da se z njimi spoprimemo trdno zaupajoč v tvojo pomoč.
      Nauči nas razumeti,da moremo do polnosti življenja priti edinole tako,
      da nenehno umiramo sami sebi in svojim sebičnim željam.
      Kajti s tabo bomo mogli vstati,samo če s teboj umiramo.
      Odslej naj nas nobena stvarne pogrezne v tolikšno trpljenje
      in v tako globoko žalost,da bi pozabili na radost tvojega vstajenja!
      Ti si žareče sonce Očetove ljubezni,
      ti si Upanje večno trajajoče sreče,
      ti si ogenj plameneče ljubezni.
      Jezusova radost naj bo naša moč,
      naj bo med nami vsemi trdna vez miru, edinosti in ljubezni. Amen.
      Molitev Matere Terezije

      Misli Matere Terezije o nesebičnem in vztrajnem služenju drugim iz Ljubezni do Boga
      Človek je nerazumen, nelogičen in sebičen. NI POMEMBNO, IMEJ GA RAD!
      Če boš delal dobra dela, boš to pripisal svojim sebičnim ciljem. NI POMEMBNO, DELAJ DOBRA DELA!
      Če boš uresničeval svoje cilje, boš našel lažne prijatelje in iskrene nasprotnike. NI POMEMBNO, URESNIČUJ SVOJE CILJE!
      Dobra dela, ki jih delaš, bodo jutri pozabljena. NI POMEMBNO, DELAJ DOBRA DELA!
      Poštenost in iskrenost te naredita ranljivega. NI POMEMBNO, BODI ISKREN IN POŠTEN!
      To kar si leta in leta ustvarjal, se lahko v trenutku poruši. NI POMEMBNO, USTVARJAJ NAPREJ!
      Če pomagaš ljudem, se ti to lahko maščuje. NI POMEMBNO, POMAGAJ JIM NAPREJ!
      Ko daješ svetu najboljše od sebe, to lahko vrne z udarci. NI POMEMBNO, DAJ NAJBOLJŠE OD SEBE!

      Nobenih besed ni več treba. Vse si povedala draga Mati. Ne bom dodajal danes nobenih bogoslovnih/verskih zabeležk, premislekov in misli ter drugih prispevkov, ker so me ganile gornje Tvoje molitve Sveta Mati terezija do dna srca in do solz. Človek, ki tako Ljubi Ljudi, predvsem zapuščene in uboge, je podoben Jezusu in iz vsega srca in duše ter globoke Vere resnično Ljubi našega Boga Odrešenika. Naj same molitve in čudovite misli Svete Matere Tererzije govorijo same zase, kako je Bog Dober, Usmiljen in kako rad nas ima brezpogojnio vedno in vsekdar, tudi ko grešimo in ko zaidemo. na svet je prišel zaradi ubogih, lačnih, bolnih, grešnih ljudi in mam je prinesel Luč Odrešitve in Ljubezen, ki ne mine nikdar. Ko bi vsi živeli tako kot Jezus in mu bili podobni, bi bkil naš svet res drugačen. Mati terezija, ti si Živela Evengelij in Miolila tako, da si živela v ponižni pokorščini in dobroti ter prinašala Pomoč ubogim. Pomagaj nam Jezus, da bomo tudi mi, tako kot Ti in Mati terezija s Tvojo Milostjo prinesli Luč med Ljudi in prispevali z Vero in spolnjevanjem Božje Volje k boljšemu svetu. Amen.
      Rad Te imam Mati Terezija. Janez

  2. hvala says:

    RAZLAGA SV. AVGUŠTINA ODLOMKA Jn 14,15-16, 23-26)

    KDOR LJUBI JE ZNAMENJE , DA IMA SVETEGA DUHA, KOLIKOR BOLJ BO LJUBIL, TOLIKO BOLJ GA BO IMEL, DA BO LAHKO VEDNO BOLJ LJUBIL.

    KRISTUS JE APOSTOLOM OBLJUBIL DUHA PARAKLITA (TOLAŽNIKA), VENDAR JE POMEMBNO S KATERIMI BESEDAMI JIM GA JE OBLJUBIL:

    “ČE ME LJUBITE, SE BOSTE DRŽALI MOJIH ZAPOVEDI” IN DODAL: “JAZ PA BOM PROSIL OČETA IN DAL VAM BO DRUGEGA TOLAŽNIKA, DA BO OSTAL PRI VAS VEKOMAJ: DUHA RESNICE.” “ČE ME KDO LJUBI, SE BO DRŽAL MOJE BESEDE IN MOJ OČE GA BO LJUBIL; PRIŠLA BOVA K NJEMU IN PREBIVALA PRI NJEM. KDOR ME NE LJUBI, SE NE DRŽI MOJIH BESED.”

    POGLEJTE, TUKAJ JE POJASNJEN RAZLOG, ZAKAJ SE JEZUS RAZODEVA SVOJIM IN NE DRUGIM, KI JIH IMENUJE “SVET”.

    RAZLOG JE TOREJ, DA GA ENI LJUBIJO, DRUGI PA NE.

    BOG TROJICA, OČE IN SIN IN SVETI DUH, PRIHAJAJO K NAM, KADAR MI GREMO K NJIM. PRIHAJAJO NAM NA POMOČ, DA LAHKO GREMO K NJIM IN IZPOLNIMO NJIHOVO VOLJO. PRIHAJAJO K NAM, IN NAS RAZSVETLIJO , DA GREMO K NJIM IN JIH ZREMO. PRIHAJAJO K NAM IN NAS NAPOLNIJO, DA GREMO K NJIM IN JIH SPREJMEMO.

  3. Miro says:

    DANES NAŠA SRCA ŠE NA POSEBEN NAČIN OGREVAJO ČUDOVITE MARIJINE BESEDE, IZREČENE LETA 1858 V LURDU: »BREZMADEŽNO SPOČETJE SEM!«

    Sveta Cerkev danes obhaja god Lurške Matere Božje. Ta spominski dan nam oznanja veselo resnico, da je Marija Devica brezmadežna Mati Božja, obenem pa tudi, da je Marija naš najboljši kažipot k Jezusu v nebesa ter naša najmogočnejša priprošnjica pri njem. Zato se priporočimo njeni priprošnji pri Gospodu. Da pa bomo svete skrivnosti vredno obhajali, najprej obžalujmo vse, s čimer smo jo žalili (povzeto po: Kristusove priče, Stanko Lorber).

    http://svetniki.org/sveta-lurska-mati-bozja-svetovni-dan-bolnikov

    Molimo: Sveta Lurška Mati Božja, danes se ti ponovno zahvaljujemo za tisočere in tisočere milosti na duši in na telesu, ki smo jih v življenju že prejeli, jih prejemamo in jih bomo še prejeli – na tvojo priprošnjo pri tvojem Sinu, našem Odrešeniku Jezusu Kristusu. Danes se po tvoji milostni spodbudi ponovno popolnoma izročamo tebi in Jezusu, ter Vama hvaležno darujemo naša srca. Obenem Vaju še prosimo za milost stanovitnosti v dobrem do konca.

    Sveta Lurška Mati Božja, prosi za nas!

  4. hvala says:

    PRIDIGA -PAPEŽ FRANČIŠEK (radio Vatikan dne, 7.7. 2013)

    BITI KRISTJAN POMENI PUSTITI SE PRENOVITI SVETEMU DUHU

    BITI KRISTJAN NE POMENI DELATI STVARI, AMPAK PUSTITI SE PRENOVITI SVETEMU DUHU.
    PAPEŽ JE GOVORIL O” NOVEM VINU V NOVIH MEHOVIH”, O ČEMER BEREMO V EVANGELIJU, TER TAKO POKAZAL NA PRENOVO, KI JO PRINAŠA JEZUS.

    GRE ZA PRAVO PRENOVO POSTAVE, KI SICER OSTAJA ENAKA, A ZRELEJŠA, PRENOVLJENA, JE POJASNIL FRANČIŠEK IN DODAL, DA SO JEZUSOVE ZAHTEVE BILE VEČJE OD ZAHTEV POSTAVE.
    POSTAVA NAMREČ DOVOLJUJE SOVRAŠTVO DO SOVRAŽNIKA, JEZUS PA PRAVI, NAJ ZA SOVRAŽNIKA MOLIMO.

    TO JE TOREJ KRALJESTVO, KI GA JEZUS OZNANJA. GRE ZA PRENOVO, KI JE NAJPREJ PRENOVA NAŠEGA SRCA.

    MI MISLIMO, DA BITI KRISTJAN POMENI DELATI TO ALI ONO, A TEMU NI TAKO, JE ZATRDIL PAPEŽ FRANČIŠEK: ” BITI KRISTJAN POMENI, DA SE JEZUSU PREPUSTIMO PRENOVITI V TEM NOVEM ŽIVLJENJU.”
    MORDA MISLIM, KAKO SEM DOBER KRISTJAN, VSAKO NEDELJO GREM K MAŠI, POČNEM TO IN ONO.”

    KOT, DA BI ŠLO ZA NEKO ZBIRKO.

    “A KRŠČANSKO ŽIVLJENJE NI KOLAŽ STVARI. JE URAVNOTEŽENA SKLADNA CELOVITOST, KI JO USTVARJA SVETI DUH.

    PRENAVLJA VSE: “PRENAVLJA NAŠE SRCE, NAŠE ŽIVLJENJE IN NAM POMAGA ŽIVETI NA NOV NAČIN, NA NAČIN, KI ZAOBJEMA CELO ŽIVLJENJE.

    “KRISTJAN NE MOREŠ BITI NA POL, NA POLOVIČEN ČAS”., JE POUDARIL FRANČIŠEK.

    “TO PRENOVO DELA SVETI DUH. BITI KRISTJAN NAVSEZADNJE NE POMENI DELATI STVARI, AMPAK PUSTITI, DA ME PRENOVI SVETI DUH, OZIROMA- ČE UPORABIM JEZUSOVE BESEDE—-POSTATI NOVO VINO”.

    SVETI OČE JE NA KONCU PRIDIGE SPOMNIL ŠE NA MARIJO IN NAS USMERIL V NJENO VARSTVO:” TAM, KJER JE MATI SO OTROCI NA VARNEM.

    PROSIMO, ZA MILOST, DA NAS NE BI BILO STRAH NOVOSTI EVANGELIJA, DA NAS NE BI BILO STRAH PRENOVE, KI JO OPRAVLJA SVETI DUH, DA NAS NE BI BILO STRAH PUSTITI PASTI RAZPADAJOČIH STRUKTUR., KI NAS ZAPIRAJO. ČE SE BOJIMO, SE SPOMNIMO, DA JE Z NAMI MATI………….

    Svetemu Duhu ne smemo ovirati delovanje. Zaprtost, strah, itd Ga ovira, da ne more delovati v nas. Ne smemo Mu kazati poti, Ga spravljati v nek okvir, ampak pustimo v celoti, da deluje.

    Pridi SVETI DUH, PRENOVI NAŠA ŽIVLJENJA!

  5. Janez says:

    BITI SKUPAJ Z JEZUSOM V NJEGOVEM POČITKU IN MIRU
    Kako izgleda vaša trenutna življenjska situacija? Ali nosite obremenitve v življenju, ki vas obremenjujejo? Ste porabili svojo energijo in šli do skrajne meje, ki si jo lahko privoščite in zmorete? Vaše življenje, kot ga doživljate zdaj, je preobremenjeno in čeprav si hrepenite po globljem počitku, ne morete najti Božjega Miru in nobene sprostitve. Jezus vas kliče, da pridete k njemu: “Pridite k meni, vsi, ki ste težki in obremenjeni. Želim vas osvežiti. Vzemite moj jarem na vas in se učite od mene; ker sem krotkega in ponižnega srca; našli boste mir za svoje duše. Kajti moj jarem je nežen in moje breme je lahkotno »(Mt 11,28-30). Kaj nas Jezus zapoveduje s svojim pozivom? Imenuje tri stvari: “Pridite k meni in vzemite moj jarem na vas in se učite od mene”. Pridite in jaz vas bom poživil.

    Pridi k meni
    Jezus nas vabi, da se približamo in živimo v njegovi navzočnosti. Odpre nam vrata, da bi lahko z njim postali tesnejši odnos. Veseli smo, da smo z njim in da ostanemo z njim. Vabi nas, da z njim gojimo več druženja in ga spoznamo bolj intenzivno – tako, da ga z veseljem spoznamo in mu zaupamo, kdo je.

    Vzemite moj jarem nase pravi Jezus
    Jezus govori občinstvu ne samo, da pride k njemu, ampak tudi, da vzame njegov jarem. Zavedajte se, da Jezus ne govori samo o svojem “jarmu”, ampak izjavlja, da je njegov jarem, kakor bi bil, “njegovo breme”. Jarm je bil lesen oprtnik, ki je bil pritrjen na vrat dveh živali, predvsem volov, tako da sta lahko skupaj zbrala tovor. Jezus jasno razlikuje med bremeni, ki jih že nosimo, in tistimi, ki nam jih je dolžan nositi. Jarm nas povezuje z njim in vključuje nov tesen odnos. Ta odnos je del tega, da lahko hodimo v občestvu z njim. Jezus nas ni poklical k veliki skupini. Želi živeti v osebnem dvosmernem odnosu z nami, ki je blizu in vseprisoten, da bi lahko rekel, da smo z njim povezani kot z jarmom! Prevzemanje Jezusovega jarma pomeni živeti vse svoje življenje v skladu z njim. Jezus nas pokliče v intimno, dosledno, dinamično razmerje, v katerem raste naše razumevanje Njega. Rastemo v tem odnosu s tistim, s katerim smo povezani v jarem. Ko vzamemo naš jarem, ne poskušamo zaslužiti njegovega usmiljenja, ampak rduhovno rastemo, da ga sprejmemo od njega.

    Učite se od mene
    Da nas je Jezus našel pod jarmom, ne pomeni le sodelovati v njegovem delu, ampak tudi z odnosom z njim, da bi se učil od njega. Tukaj je podoba učenca, ki je povezan z Jezusom, katerega pogled se v celoti osredotoči na njega, namesto da bi samo hodil ob boku in gledal pred njim. Morali bi hoditi z Jezusom in od njega vedno prejeti svojo perspektivo in navodila. Poudarek ni toliko na obremenitvi, ampak na tisti, na katero smo povezani. Življenje z njim pomeni, da se vedno več o njem uči in resnično prepozna, kdo v resnici je.

    Nežen in lahek je jarem pravi Jezus
    Jarem, ki nam ga Jezus ponuja, je nežen in prijeten. Drugje v Novi zavezi se uporablja za opis Božje vrste in dobronamernih dejanj. “Okusil si, da je Gospod prijazen” (1, Peter 2,3). Luka opisuje Boga: “On je prijazen do nehvaležnih in zlobnih” (Lk 6,35). Jezusovo breme ali jarem je tudi “lahko”. To je morda najbolj čudna beseda, ki jo uporabljamo tukaj. Ali ni obremenitev opredeljena kot težka? Če je lahka, kako je lahko breme? Njegovo breme ni enostavno, nežno in lahkotno, ker je manj obremenjeno od našega, ampak zato, ker nas skrbi naše sodelovanje v njegovem ljubečem odnosu, ki je v občestvu z Očetom.

    Najdi mir
    S tem deljenjem tega jarma in učenjem od njega, kar nam je povedal Jezus, nam daje počitek. Za poudarek, Jezus dvakrat ponovi to misel, in drugič reče, da najdemo počitek “za naše duše”. Koncept počitka v Svetem pismu presega zgolj prekinitev našega dela. Povezuje se z hebrejsko idejo Shalom – Shalom je Božji namen, da ima njegov narod blaginjo in dobro počutje ter da pozna dobroto Boga in njegove poti. Razmislite: kaj Jezus želi dati tistim, ki jih je sam poklical? Zdravilni počitek za njihove duše, osvežitev, celostno počutje. Lahko zaključimo, da nas druge obremenitve, ki jih nosimo s seboj, ko ne pridemo k Jezusu, naredijo resnično utrujene in ne puščajo miru. Biti z njim in se učiti od njega je naš sobotni počitek, ki sega v globino, kdo smo.

    Krotkost in ponižnost
    Kako to, da mu Jezusova krotkost in ponižnost omogočata, da nam da počitek za dušo? Kaj je Jezus posebej pomemben? Pravi, da je njegov odnos do Očeta odnos pravega dajanja in sprejemanja. “Vse mi je dal moj oče in nihče ne pozna sina razen očeta; in nihče ne pozna Očeta kot samo Sina, ki ga Sin želi razodeti »(Mt 11,27). Jezus je vse prejel od Očeta, ker mu jih je Oče dal. Odnos z Očetom opisuje kot odnos medsebojnega, osebnega in intimnega poznavanja. Ta odnos je edinstven – nihče razen Očeta, ki pozna Sina na ta način, in ni nikogar razen Sina, ki tako Očeta pozna Očeta. Njihova intimna in večna bližina pomeni medsebojno poznavanje. Kako Jezusov opis sebe, kot krotkega in iskrenega, visi z opisom odnosa, ki ga ima s svojim očetom? Jezus je “prejemnik”, ki prejme od tistega, ki ga dobro pozna. Ne samo, da navzven odklanja Očetovo voljo, ampak da velikodušno, kar mu je bilo prosto dano. Jezus je vesel, da živi v miru, ki izhaja iz delitve razumnega, ljubečega in dajanja odnosa z Očetom.

    Jezusovo občestvo
    Jezus je dinamičen in nenehno povezan z Očetom pod jarmom in ta vez obstaja že stoletja. On in Oče sta ena v pravem odnosu do dajanja in sprejemanja. V Janezovem evangeliju pravi, da dela in govori samo to, kar vidi, sliši in spolnjuje ukaze Svojega Očeta. Jezus je ponižen in ponižen, ker je povezan z Očetom v svoji ljubezni. Jezus pravi, da so edini, ki poznajo Očeta, tisti, ki jih je nameraval razkriti. Kliče vse, ki so spoznali, da so naporni in obremenjeni. Klic je namenjen vsem ljudem, ki so naporni in obremenjeni, resnično vpliva na vse. Jezus išče ljudi, ki so pripravljeni sprejeti nekaj.

    Delitev bremena
    Jezus nas kliče na “borzo prenašanja bremen tovora”. Jezusova zapoved, ki naj bi prišla, da bi sprejela in se učila od, pomeni zapoved, da se sprostimo vseh težkih bremen, s katerimi smo prišli k Njemu. Odrečemo se jarmu in mu ga damo. Jezus nam ne ponuja svojega bremena in jarma, da bi dodal svoje obstoječe bremena in jarem. Ne daje nasvetov o tem, kako lahko učinkoviteje ali učinkovito prenašamo svoje tovore, da bi jih naredili lažje. Ne daje nam ramenskih blazinic, tako da nas trakovi naših tovorov potiskajo manj strmo. Ko nas Jezus pokliče v edinstven odnos z njim, nas izzove, da Mu predamo vso težino bremena, kolikor pač tehta. Ko poskušamo vse prenašati sami, pozabimo, kdo je Bog in ne gledamo več na Jezusa. Ne poslušamo ga več in pozabljamo, da ga poznamo. Breme, ki ga ne odlagamo na Jezusa, je v nasprotju s tem, kar nam je Jezus dejansko daroval.

    Ostani v meni in jaz v tebi pravi Jezus učencem
    Jezus je svojim učencem zapovedal, naj ostanejo v njem, ker so njegova trta in trta. “Ostani v meni in jaz v tebi.” Kako trta ne more roditi sadja samega sebe, če ne ostane na trti, tako ne boste obstali, če ne boste ostali z menoj. Jaz sem trta, vi stemladike na tej trti. Kdor ostane v meni in jaz v njem, prinese veliko sadu; ker brez mene ne morete storiti ničesar »(Joh 15,4-5). Jezus vas kliče, da vsak dan ponovno zaslužite to čudovito, življenje dano z jarmom. Jezus si prizadeva, da bi nam omogočil, da živimo vedno bolj v njegovi duši – miru, ne samo, ko se zavedamo, da jih potrebujemo. Da bi delil svoje jarme, nam bo pokazal več o tem, kaj še vedno nosimo, ki resnično ustvarja utrujenost in nas ohranja, da živimo v njegovem počitku. Mislimo, da bi lahko kasneje prevzeli njegov jarem, potem ko smo obvladali razmere in umirili stvari. Potem, ko so v redu, ko je bolj praktično živeti in delovati v položaju, v katerem iz njega dobimo vsakodnevni počitek.

    Jezus veliki duhovnik in Odrešenik
    Ko predate vse svoje breme bolezni, skrbi in težav Jezusu, zapomnite si, da je On Gospod, naš veliki duhovnik in naš Odrešenik. Kot naš veliki veliki duhovnik že pozna vsa bremena in jih je vzel na sebe in prevzame naše. On je prevzel naša težavna in zavožena življenja na raznih krivih in grešnih stranpoteh Življenja, vse naše probleme, borbe, grehe, strahove, napore, iskanja itd. In je naredil vse, da nas ozdravi od znotraj v naših dušah. Lahko mu zaupaš. Ni vam treba skrbeti za predajo težav: stara bremena, nove borbe, majhna, navidezno nepomembna bremena ali tista, ki se zdijo zelo velika. Pripravljen je in vedno zvest – povezan si z njim in on z Očetom, vse pa je povezano v Svetem Duhu. Ta proces rasti, da se navadite na popolno vez z Jezusom – odvrnitev od vas k njemu, novo življenje v njegovem počitku – se nadaljuje in krepi vaše celotno življenje. Nobenega sedanjega ali preteklega boja in nobene skrbi ni nujnejše, kot vam je to všeč. Zakaj te kliče Jezus k sebi? Da sami delimo in uživamo po Njem v svojem življenju, v svojem počitku brez raznih bremen in da nam podari Božji Mir. Tega se morate zavedati, ko nosite napačne obremenitve in jih nosite s seboj. Obstaja samo eno breme, ki ste ga pozvani nositi in to je Jezus Odrešenik in Učenik. In On nam hoče pomagati on nas Odrešiti.

    Avtor Cathy Deddo, medmrežje Weltweite Kirche Gottes Schweiz

  6. Miro says:

    LEPA SI, LEPA ROŽA MARIJA, TEBE ČASTI VSA NEBEŠKA DRUŽINA, ANGELCI LEPO POJEJO, TEBE, MARIJA HVALIJO!

    Legenda pripoveduje: Ko sta bila Adam in Eva izgnana iz raja, si je Eva izprosila od keruba, da sme od čudovitih cvetlic iz raja vzeti s seboj rožo, vrtnico, za spomin na čudoviti izgubljeni raj. Rožo je posadila. Postala je mati vseh drugih cvetlic na zemlji. Marija je duhovna roža, spomin na izgubljeni raj. Tako jo imenuje tudi naša stara pesem Lepa si, lepa si, roža Marija. Bila je napovedana že v raju: »Sovraštvo bom naredil med teboj in ženo ter med tvojim in njenim zarodom« (1 Mz 3,15).

    Roža, vrtnica, je kraljica cvetlic, zato je primeren naziv za Marijo. Marija kot Roža skrivnostna presega vse stvari. Roža ima rada samotne kraje, na primer na obronku gozda; tam cvete nepoznana. Kadar jo vrtnar presadi, se hitro prilagodi novim razmeram in razveseljuje človeka. Nazareška Roža skrivnostna je cvetela, ponižna in nepoznana, v tihi nazareški hiši, dokler je nebeški Vrnar ni presadil v vrt Cerkve, ko je postala božja mati in mati Cerkve.

    Rožni cvet se počasi razvije iz malega popka in se končno odpre v vsej krasoti. Tako so ljudje Marijino veličino le počasi spoznavali. Marijo so najprej počastili: nadangel Gabrijel, sorodnica Elizabeta, sv. Jožef, pastirji, Simeon in Ana ter modri. Roža cvete v različnih barvah: v beli, škrlatno rdeči, roza in zlatorumeni. Vedno razširja prijeten vonj. Marija kot Roža skrivnostna cvete v različnih krepostih: bela je v svoji brezmadežni čistosti in deviškosti, rdeča v svoji neizmerni ljubezni do Boga in do bližnjega, zlatorumena se nam razodeva po svojem vnebovzetju v poveličanju. To notranjo Marijino lepoto občudujemo, ko pojemo: »Lepa si, lepa si, roža Marija, tebe časti vsa nebeška družina; angelci lepo pojejo, tebe, Marija, hvalijo.«

    (povzeto po: Nauči nas moliti, Vse Slovence k Bogu dvigaj, Anton Nadrah OCist)

    Božje usmiljenje, ki si nam dalo Presveto Devico Marijo za Mater usmiljenja, zaupamo vate!

  7. Janez says:

    KAJ JE OPRAVIČENJE ZA NAS GREŠNE KRISTJANE?
    Preprosto povedano, opravičiti pomeni izreči za pravičnega, spraviti z Bogom. Opravičenje pomeni, da Bog razglasi za pravične tiste, katerim je pripisana Kristusova pravičnost (Pismo Rimljanom 4,22–25; Drugo pismo Korinčanom 5,21). Čeprav najdemo opravičenje kot načelo po vsem Svetem pismu, je glavni odlomek, ki opisuje opravičenje v zvezi z verniki, Pismo Rimljanom 3,21–26: »Zdaj pa se je brez postave pokazala Božja pravičnost, o kateri pričujejo postava in preroki. Božja pravičnost se daje po veri v Jezusa Kristusa, in sicer vsem, ki verujejo. Ni namreč nobene razlike: saj so vsi grešili in so brez Božje slave, opravičeni pa so zastonj po njegovi milosti, prek odkupitve v Kristusu Jezusu. Njega je Bog javno določil, da bi bil s svojo krvjo orodje sprave, h kateri prideš po veri. S tem je hotel pokazati svojo pravičnost, tako je v svoji potrpežljivosti odpustil prej storjene grehe. Hotel je pokazati svojo pravičnost v sedanjem času, da je namreč sam pravičen in da opravičuje tistega, ki veruje v Jezusa.«

    Opravičeni, razglašeni za pravične, smo v trenutku naše odrešitve. Odrešitev nas ne naredi pravičnih, ampak nas razglasi za pravične. Kristusova pravičnost nam je pripisana po milosti v veri v njegovo v celoti doseženo spravo na križu. Njegova žrtev prekrije naš greh, zato smo, kar se tiče našega položaja, po Božji oceni popolni in neoporečni. Ker smo kot verujoči v Kristusu, Bog prišteva Kristusovo pravičnost nam. Bog je v Kristusu potešil svoje upravičene zahteve po popolnosti; zato nas upravičeno razglaša za pravične – nas opravičuje.

    Pismo Rimljanom 5,18–19 to dobro povzame: »Kakor se je torej po prestopku enega človeka zgrnila obsodba na vse ljudi, tako tudi zaradi pravičnega dejanja enega prihaja na vse ljudi opravičenje, ki daje življenje. Kakor so namreč zaradi neposlušnosti enega človeka mnogi postali grešniki, tako bodo tudi zaradi poslušnosti enega mnogi postali pravični.« Zaradi opravičenja lahko Božji mir vlada v našem življenju. Zaradi opravičenja imamo lahko verujoči zagotovilo odrešitve. Bog nas opravičuje in nas tako, kar se tiče našega položaja, spravlja s seboj po Kristusovi pravičnosti, ki nam je bila pripisana. Zaradi opravičenja se lahko potem podredimo vseživljenjskemu procesu posvečevanja, v katerem nas Sveti Duh, ki prebiva v nas, postopoma spreminja v osebno, praktično in dejansko pravičnost. »Ker smo torej opravičeni iz vere, živimo v miru z Bogom po našem Gospodu Jezusu Kristusu« (Pismo Rimljanom 5,1).

    Gotquestionsopravicenje

    Molitev (odlomek Couvrer)
    Prosim Bog podeli nam svojim Učencem in Bratom Milost Ljubezni in Vere ter Vodi nas,
    da bomo vedno hodili po Poti Odrešenja za Teboj,
    skupaj z drugimi Brati in Sestrami v Nebeško Domovino brez greha in stranpoti,
    ko omagujemo pod bremeni in preizkušnjami Življenja in ki Te potrebujemo vedno in povsod.
    Brez Tebe pomenimo, da smo nič, samo s Teboj Jezus smo lahko vse.
    Pomnoži nam Vero, Mir in Ljubezen in Strpnost za boljši Svet Tebi v Slavo in Čast.
    Zavedamo se Gospod Jezus, da ko bomo ponižni in skromni v Življenju vse naredili prav,
    kar nam nalagaš in nam zapoveduješ na tem svetu,
    ko bomo Verovali Vate, molili, ljubili, odpuščali in služili z dobrimi deli bližnjim,
    ko bom0 dejavno in konkretno v praksi življenja izpričevali Vero Vate in v Sveto Evharistijo,
    da nam boš šele tedaj dovolil priti k Tebi v Večno Veselje, v Tvoji Luči in v Tvojem Ljubečem Miru.
    Amen.

    Odlomek iz Dopolnjene molitve po A. M. Couvrer, Ognjišče 1998.

  8. Janez says:

    KAJ JE BOŽJI NAČRT ODREŠITVE ZA KRISTJANE?
    Si lačen? Ne fizično lačen, pač pa lačen nečesa nematerialnega, kar je nekaj več v svojem življenju? Je nekaj globoko v tebi, kar se nikakor ne da zadovoljiti? Če je tako, potem je Jezus prava pot! Jezus je rekel: »Jaz sem kruh življenja. Kdor pride k meni, gotovo ne bo lačen, in kdor vame veruje, gotovo nikoli ne bo žejen« (Evangelij po Janezu 6,35). Si zmeden? Se ti zdi, da nikoli ne moreš najti prave poti ali pa globljega namena svojega življenja? Imaš občutek, da živiš v temi—da je nekdo ugasnil luči, stikala pa nikakor ne moreš najti? Če je tako, potem je Jezus prava pot! Jezus je rekel: »Jaz sem luč sveta. Kdor hodi za menoj, ne bo hodil v temi, temveč bo imel luč življenja« (Evangelij po Janezu 8,12). Ali se kdaj počutiš, kot da si zaklenjen iz življenja? Si poskusil odpreti že veliko vrat, samo zato, da bi videl, da je življenje za njimi prazno in nepomembno? Iščeš vhod v izpolnjeno življenje svobode? Če je temu tako, potem je Jezus prava pot. Jezus pravi: »Jaz sem vrata. Kdor stopi skozme, se bo rešil; hodil bo noter in ven in bo našel pašo« (Evangelij po Janezu 10,9). Te ljudje vedno razočarajo? Je tvoje razmerje z njimi plitko in prazno? Se ti zdi, da te vsi hočejo le izkoriščati? Če je tako, potem je Jezus prava pot! Jezus pravi: »Jaz sem dobri pastir. Dobri pastir da svoje življenje za ovce… Jaz sem dobri pastir in poznam svoje in moje poznajo mene, kakor Oče pozna mene in jaz poznam Očeta. Svoje življenje dam za ovce« (Evangelij po Janezu 10,11. 14-15). Se sprašuješ, kaj se zgodi po smrti? Si naveličan živeti za stvari, ki trohnijo in zarjavijo? Ali včasih dvomiš, če ima življenje sploh kakšen pomen? Si želiš po smrti še naprej večno živeti? Če je temu tako, potem je Jezus prava pot! Jezus je rekel: »Jaz sem vstajenje in življenje: kdor vame veruje, bo živel, tudi če umre; in vsakdo, ki živi in vame veruje, vekomaj ne bo umrl. Veruješ v to?« (Evangelij po Janezu 11,25-26).

    Kaj je prava pot? Kaj je resnica? Kaj je pravo življenje? Jezus odgovarja: »Jaz sem pot, resnica in življenje. Nihče ne pride k Očetu drugače kot po meni« (Evangelij po Janezu 14,6). Lakota, ki jo čutiš, je duhovna lakota in je lahko izpolnjena le z Jezusom. Jezus, luč sveta, je edini, ki lahko razsvetli temo. Jezus sam je vrata k zadovoljivemu življenju. Jezus je prijatelj in pastir, ki te išče. Kliče tebe, ga slišiš? Jezus je življenje tega sveta in onostranstva (Evangelij po Janezu 1,4). Jezus je pot odrešenja!

    Razlog, da se počutiš lačnega, izgubljenega v temi, razlog, da ne moreš najti smisla življenja je to, da si ločen od Boga. Sveto pismo pravi, da smo vsi grešili in smo zato ločeni od Boga. »Na zemlji ni pravičnega človeka, ki bi delal samo dobro in bi nikoli ne pogrešil (Pridigar 7,20), saj so vsi grešili in so brez Božje slave« (Pismo Rimljanom 3,23). Praznina, ki jo čutiš v srcu, je praznina življenja brez Boga. Ustvarjeni smo bili, da bi imeli razmerje z Bogom. Toda zaradi naših grehov nismo upravičeni do tega razmerja. »Pač pa so vaše krivde postale pregrade med vami in vašim Bogom, vaši grehi so zagrnili njegovo obličje pred vami, da ne sliši« (Izaija 59,2). Še huje; greh je vzrok, zaradi katerega smo duhovno mrtvi in bomo večno ločeni od Boga na tem in na drugem svetu. (Pismo Rimljanom 6,23a; Pismo Efežanom 2,1).

    Kdo nas lahko reši tega problema (Pismo Rimljanom 7,24-25)? Jezus je edina prava pot! Samo Jezus nas lahko reši. Jezus je umrl na križu, ker je nase prevzel vse grehe Svojega ljudstva, ki verujejo Vanj kot Gospoda in Zveličarja od božjega srda proti grehu. Zanje se je namesto njih prostovoljno žrtvoval, da bi poplačal ves njihov dolg greha (Evangelij po Janezu 3,36; Drugo pismo Korinčanom 5:21). Na križu je Jezus nase prevzel kazen za grehe božjih izbranih ljudi—Svoje ovce, ki jih on sam kliče k sebi (Evangelij po Janezu 10,3-5.11.27-28; Pismo Rimljanom 5,8). Umrl je namesto nas in tri dni kasneje vstal od mrtvih ter premagal greh in smrt (Prvo pismo Korinčanom 15,3-4; Pismo Rimljanom 6,4-5). Zakaj je to storil? Na to vprašanje odgovarja Jezus sam: »Sin človekov je namreč prišel iskat in rešit, kar je izgubljeno.« (Evangelij po Luku 15,1-32. 19,10; Prvo pismo Timoteju 1,15). Jezus je umrl, da bi odkupil svoje izgubljeno ljudstvo od greha (Pismo Titu 2,14). Kadar koli se človek pokesa od greha nevere in začne verovati v Jezusa ter zaupati v Njegovo smrt kot popolno plačilo za svoje grehe, je to dokaz, da ga je Bog Sveti Duh že duhovno prebudil od mrtvih in odrešil. Je bil že na novo rojen od zgoraj (Evangelij po Janezu 3,3. 8. 14-16). Njegovi grehi so že odpuščeni in oprani, ter zato veruje (Prvo pismo Korinčanom 6,9-11). Tudi njegova duhovna lakota je potešena. Prižgale so se luči. Ima popolno življenje (Evangelij po Janezu 5,24, 6,47). Spozna njegovega resničnega Prijatelja in Pastirja. Ve, da ga po smrti čaka večno življenje—življenje vstajenja, na veke z Jezusom! »Bog je namreč svet tako vzljubil, da je dal svojega edinorojenega Sina, da bi se nihče, kdor vanj veruje, ne pogubil, ampak bi imel večno življenje« (Evangelij po Janezu 3,16). V Bogu premorem vse, ki mi daje Moč, Božji Mir in Odrešenje.

    Gotquestionsnacrtzvelicanja

    O Marija kraljica, Presvetega Rožnega Venca, pomoč kristjanov in pribežališče človeškega rodu. Molimo in te prosimo, da se posvetimo in izročimo Tvojemu Brezmadežnemu Srcu. Sprejmi nas Devica Marija v svoje materinsko varstvo in nam pomagaj, da bomo po Tvojem zgledu vestno spolnjevali vse krščanske dolžnosti, živeli po Božjih in cerkvenih zapovedih, vdano nosili trpljenje in ostali do konca stanovitni v Veri in Zaupanju v Božjo Previdnost. Marija izprosi nam, da bomo stalno živeli v posvečujoči Milosti, ostali zvesti Tebi in Tvojemu Sinu Jezusu ter Te vso Večnost Slavili in častili ter Ljubili z vsemi angeli in svetniki.
    Amen.

    Kristjan Moli Družina 1982.

  9. Janez says:

    KAKO KRISTJANI PRAVILNO PROUČUJEMO SVETO PISMO?
    Določanje pomena Svetega pisma je ena najpomembnejših nalog, ki jih ima krščanski vernik v življenju na zemlji. Bog nam ne govori, da moramo preprosto brati Sveto pismo. Preučevati ga moramo in pravilno ravnati z njim (Drugo pismo Timoteju 2,15). Preučevanje Svetega pisma je trdo in vztrajno delo, ki zahteva od nas nenehen napor in versko delo, da razberemo Božjo Besedo. Površno prebiranje Svetega pisma nas lahko včasih pripelje do zelo napačnih sklepov in razumevanja. Zato je bistvenega pomena, da razumemo nekaj načel določanja pravilnega pomena Svetega pisma.

    Prvič, preučevalec Svetega pisma mora moliti in prositi Svetega Duha, naj mu nakloni razumevanje, saj je to ena njegovih funkcij. »Ko pa pride on, Duh resnice, vas bo uvedel v vso resnico, ker ne bo govoril sam od sebe, temveč bo povedal, kar bo slišal, in oznanjal vam bo prihodnje reči« (Evangelij po Janezu 16,13). Tako kot je Sveti Duh vodil apostole pri pisanju Nove zaveze, vodi tudi nas pri razumevanju Svetega pisma. Zapomni si, da je Sveto pismo Božja knjiga, zato moramo vprašati njega, kaj pomeni. Če si kristjan, pisec Svetega pisma – Sveti Duh – prebiva v tebi in želi, da bi razumel, kaj je napisal.

    Drugič, posameznih vrstic ne smemo iztrgati iz odlomka, ki jih obdaja, in ne smemo poskušati določiti pomena vrstice izven konteksta. Vedno moramo prebrati vrstice in poglavja okrog njih, da bi prepoznali njihov kontekst. Čeprav vse Sveto pismo prihaja od Boga (Drugo pismo Timoteju 3,16; Drugo Petrovo pismo 1,21), je Bog uporabil ljudi, da so ga zapisali. Ti ljudje so imeli v mislih temo, namen pisanja in določeno težavo, ki so se je dotaknili v pisanju. Prebrati bi morali ozadje svetopisemske knjige, ki jo preučujemo, da bi ugotovili, kdo je napisal knjigo, za koga je bila napisana, kdaj je bila napisana in zakaj je bila napisana. Paziti moramo tudi na to, da besedilo govori samo zase. Včasih ljudje pripišejo besedam svoj pomen, da bi dobili razlago, ki si jo želijo.

    Tretjič, ne smemo poskušati biti popolnoma neodvisni pri našem preučevanju Svetega pisma. Arogantno je misliti, da ne moremo pridobiti razumevanja skozi vseživljenjsko delo drugih, ki so preučevali Sveto pismo. Nekateri ljudje se zmotno približajo Svetemu pismu z idejo, da se bodo zanašali samo na Svetega Duha in da bodo odkrili vse skrite resnice Svetega pisma. Kristus je, ko je poslal Svetega Duha, dal Kristusovemu telesu ljudi z duhovnimi darovi. Eden izmed teh duhovnih darov je dar učenja (Pismo Efežanom 4,11–12; Prvo pismo Korinčanom 12,28). Ti učitelji so dani od Gospoda, da bi nam pomagali pravilno razumeti in izpolnjevati Sveto pismo. Vedno je modro preučevati Sveto pismo z drugimi verniki, tako da pomagate drug drugemu pri razumevanju in izpolnjevanju resnice Božje besede.

    Sklep: Če torej povzamemo, kako pravilno preučujemo Sveto pismo? Prvič, z molitvijo in ponižnostjo se moramo zanašati na Svetega Duha, da nam bo dal razumevanje. Drugič, Sveto pismo moramo vedno preučevati v kontekstu ter spoznavati, da Sveto pismo razlaga samo sebe. Tretjič, spoštovati moramo prizadevanja drugih kristjanov, v preteklosti in sedanjosti, ki so se tudi trudili, da bi pravilno preučevali Sveto pismo. Zapomni si, Bog je avtor Svetega pisma in želi, da ga razumemo in da vse spolnjujemo. Biblija je knjiga vseh knjig in naš potokaz k Odrešeniku, iz katere verni kristjani beremo in črpamo nauke in modrosti Boga, da vemo kaj je prav in kaj ni prav za krščansko življenje, to je, da spoznamo in spolnjujemo Božjo Voljo.

    gotquestionspravilnoproucevanjeSvetegapisma

    VSEMOGOČNI BOG
    Vsemogočni, večni, pravični in usmiljeni Bog,
    daj nam ljudem vodstvo in poduk, da bomo zaradi tebe delali vse,
    kar vemo, da hočeš,
    in vedno hoteli, kar je tebi všeč;
    da bomo notranje očiščeni,
    notranje razsvetljeni z Lučjo Jezusa
    in vžgani z Vero in ognjem Svetega Duha,
    mogli hoditi po stopinjah tvojega ljubljenega Sina,
    našega Gospoda Jezusa Kristusa
    in le po tvoji milosti priti k tebi, Najvišji;
    ti, ki v popolni Trojici nedeljivo Eden
    živiš in kraljuješ v slavi,
    vsemogočni Bog,
    na vse veke vekov. Amen.

  10. Janez says:

    Niti noč niti ničesar drugega naj ne zaustavi tvojega usmiljenja in dobrote!

    Ne reci sočloveku: Pojdi in zopet pridi, jutri ti bom dal. Naj ne bo premora med nagibom in dobrim delom. Ljubezen do človeka edina ne pozna odlašanja. Lačnemu lomi svoj kruh in pripelji bedne brezdomce v svojo hišo, in to z dobro voljo. Kdor usmiljenje skazuje, naj ga z veseljem. Dobro delo storjeno s pripravljenostjo, se ti bo dvakratno obrestovalo. Kar pa je izvršeno z nevoljo in prisiljenostjo, je zoprno in ni vredno hvale. Ko opravljamo dobra dela, ne tarnajmo, ampak se veselimo. Z veseljem darujmo in pomagajmo in poplačajmo bomo! Ako jarma vezi odpneš, pravi preprok, torej, če se odpoveš skopuštvu, pomišljanju, godrnjanju in preverjanju, kdo je dober in kdo ni, brez razmisleka, kaj boš imel od tega da si pomagal, kaj se bo zgodilo? Nekaj velikega in občudovanja vrednega. Prejel boš izredno plačilo: Tedaj napoči kakor zarja tvoja luč in zdajci zacvete tvoje ozdravljenje. Kdo si ne bi želel luči in ozdravljenja? Če torej Kristusovi služabniki, bratje in sodediči, sprejmete moje besede, poslušajte: Dokler imamo še čas, obiskujmo Kristusa, negujmo Kristusa, hranimo Kristusa, oblačimo Kristusa, sprejemajmo gostoljubno Kristusa, častimo Kristusa. To pa ne le pri mizi, kot so storili nekateri, ali s pokopom kakor Jožef iz Arimateje ali s pripravo na pokop kakor Nikodem ali kakor so ga pred vsemi temi počastili modri z vzhoda z zlatom, miro in kadilom. Gospod hoče usmiljenja in ne daritve in več kot množica tolščih janjcev je vredno usmiljeno srce. Usmiljenje mu danes izkažimo po siromakih, ki se trudoma premikajo po zemlji, da nas sprejmejo v večna bivališča, ko bomo zapustili svet, v Kristusu našem Gospodu. Njemu slava vekomaj. Amen.

    (sv. Gregor Nazianški)

    »Ne bodo prišli k Meni tisti, ki mi pravijo Gospod, Gospod, ampak tisti, ki spolnjujejo Božjo Voljo«, pravi Jezus. Vztrajati moramo v dobroti in usmiljenju ter služiti z veseljem ubogim, kot Mati Terezija in številni drugi misijonarji in svetniki, ne glede na vse težave in ovire! Poplačani bomo, saj Bog vse vidi in vse ve. Pustimo farizeje in dvoličneže, da delajo kakor delajo, vsi bomo dobili svoje plačilo! Vsakdo bo odgovarjal Bogu, kako je izkoristil prejete Božje Talente in koliko je Ljubil, pomagal, odpustil, koliko dobrega je naredil iz vere v Jezusa in Evangelija. Vprašani bomo ne samo kako močni smo Verovali, Molili in kolikokrat smo prejemali Evharistijo, se spovedali, temveč tudi, koliko smo Ljubili in dobrega storili ter tako spolnjevali Božjo Voljo in služili ubogim in bolnim in tako izpričali svojo Vero v Jezusa in bili podobni Jezusu. Veliko dobrega so storili tudi neverni ljudje, ki pa so živeli vsebinsko po Jezusovih naukih, to je so ljubili, bili dobri, usmiljeni, pravični in ponižni, pravi papež Frančišek. Janez

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja