Članki za dušo

Tu se dodaja članke, ki so povzeti po drugih internetnih straneh. Prosim, da se navedejo viri kje je bilo povzeto.

This entry was posted in Domov. Bookmark the permalink.

13.630 Responses to Članki za dušo

  1. Janez says:

    OB 8. MARCU: NAŠIM DRAGIM MATERAM IN ŽENAM, KI PRIDNO IN SKRBNO DELAJO KOT MARTA, MARIJINA SESTRA

    Večina stvari v naravi deluje po vzorcu »daj – dam«.
    Le materina in tudi ženina skrb in ljubezen do svojih, sta trajni in brezpogojni.
    Mati in žena v eni osebi v družini podpira tri vogale in še več pri hiši
    in poleg službe dela doma še en šiht za dom in za svoje člane družine.
    Prva vstaja in zadnja leže, šele takrat, ko je vse pospravljeno, oprano, zlikano in urejeno.
    Materine in ženine ljubezni in dobrote ne moremo niti kupiti niti prodati.
    Mati in žena ne potrebuje argumentov, nikoli ne pusti, da bi logika premagala srce.
    Prepeva po hiši, z veselim glasom, kot ptiček na veji
    in s svojo energijo ustvarja topel dom ter skrbi, da je doma vse urejeno.
    Nanjo se lahko zanesemo, kadar koli jo potrebujemo.
    Ona je preprosto tam, kjer je treba, da je, z nami in ob nas, ki smo njeni prvi in najdražji.
    Kadar si bolano, ljubo dete, kdo je ob tebi?
    Kdo te stisne v objem, ko si potrt ljubi otrok in kdo te nikoli ne pusti na cedilu?
    Kdo te zjutraj zbudi z nasmeškom na ustnicah, dragi otrok in kdo ti zmeraj priskoči na pomoč?
    Tako, kot je brezmejna bolečina pri porodu, tako je brezmejna in zanesljiva materina skrbna ljubezen do svojih;
    tudi ko otroci odrastejo in oddidejo v svet na svoje, jih mati pokliče in povpraša, kako so;
    ve, da so na svojem, a hoče vedeti, kako so, ker je prizadevna in skrbna.
    Veseli se, ko odrasli otroci pridejo domov in obiščejo starše ter pripeljejo vnuke.
    Kako je vesela in ponosna, ko svoje vnuke vzameta z možem v roke in pestujeta.
    Tedaj zacvetijo cvetovi tisoč pomladi in zasije sonce v njun dom.
    Mati in žena, včasih muhasta, nepredvidljiva, radodarna, uporna, trmasta, nespametna, borbena kot levinja za svoje otroke in moža, a vseeno nenadkriljiva, ljubeča in dobrosrčna, enkratna, polna energije, brez katere bi se marsikaj ustavilo.
    Vedra je in možu pomaga in ga spodbuja, da skupaj vztrajata, ko je treba dokončati gradnjo hiše ali rešiti razne probleme in vzgajati otroke. Marsikateri problemi so se lažje rešili, ko sta bila zakonca složna in si pomagala.
    Uporna in vztrajna je žena in mati, ker ve, da za dežjem vedno posije sonce.
    Če je vaša žena, mati vaših otrok sedaj v vaši bližini, ljubi možje, jo objemite,
    ali pa jo pokličite in ji recite, da jo imate radi. Povejte ji to večkrat in napolnite čustveno banko odnosov s toplino.
    Ali ji pa vsaj pošljite ali povejte iskeno, toplo ljubečo misel po telefonu ali SMS, če ste od doma.
    Blagoslov njenega objema, poljuba, dobrote in misli vas bo spremljal vse dni in vse bo prav.
    Obstaja še bistveno več o naših dragih in ljubih ženah in materah, pa mi je zmanjkalo besed.
    Onomatopoija iz grščine, kaj res, preslabotna veda in veščina iz antike je in vsega ne zmore ubesediti.
    Naše drage žene in matere so namreč veliko več, kot to zmorejo povedati besede.
    To jim je treba povedati in izkazati vsak dan,
    z ljubeznijo, z darovanjem, z dejanji in s strpno milosrčno potrpežljivostjo tako,
    da jim stojimo ob strani in jim pomagamo pri delu in vzgoji otrok,
    da jim prisluhnemo, kaj nam hočejo povedati in da jih slišimo in razumemo, ko je to treba.
    Najvažnejše pa je dragi možje, da z ženo skupaj prinašamo družini in ženam domov
    dobroto, toplino, smeh in vedrino ter pustimo vse skrbi pred pragom doma.
    Največja radost na svetu je namreč družinska sreča.
    Zavest, da imaš ob sebi zmeraj nekoga, ki te ima rad, pa je največji zaklad.
    In to so one, naše drage žene, sodelavke in matere, ki vedno pridno delajo in skrbijo za nas.
    Vse vloge in naloge predstavljajo ter opravljajo v eni osebi in z njimi in zaradi njih je svet bolj topel, ljubeč, razumevajoč in poln živopisanih vedrih barv in življenjsko praktičen ter strpen.
    Bog je Ljubezen. Radi se imejmo v dobre,m in slabem in izpričujmo, kar nas uči Jezus.

    Janez AKA Dichter Hansi

    Drage žene in dekleta, vse dobro vam želim in lepo praznujte ob Vašem prazniku Dnevu Žena 8. marcu. Bog naj vam podari Vero, zdravje, zadovoljstvo in obilo trenutkov sreče.

    Ma chérie, je veux te remercier pour toutes les belles choses de la vie avec toi et même pour toutes les petites attentions que tu m’as données avec un coeur aimant comme mon amant. Tu es mon seul amour. Merci pour tout chéri.

    Carissima mia ti voglio ringraziare per tutte le cose belle della vita con te e neanche per tutti i piccoli dell’attenzioni che mi hai dato con il cuore amoroso come l’ amante mia. Tu sei la mia unica amore. Grazie per tutto.

    Meine Liebe Frau, ich möchte gerne dir für all die schönen Dinge des Lebens mit dir danken und nicht einmal für all die kleinen Aufmerksamkeiten, die du mir mit einem liebevollen Herzen gegeben hast, wie mein Geliebter. Du bist meine einzige Liebe. Danke fuer alles.

  2. Janez says:

    MILOST DIALOGA (Medmrežje fejstbog dialog je ljubezen)

    Gospod Jezus, hvalimo te in slavimo za lepi dar, ki se mu pravi dialog.
    Je najdražji »otrok« Boga, ker je kakor tisti izmenični tok,
    ki neprestano utripa v osrčju Svete Trojice.
    Dialog razveže vozle, prežene nezaupanje, odpre vrata,
    ublaži spore, povzdigne osebo, je vez edinosti in »mati« bratstva.
    Jezus Kristus, jedro evangeljske skupnosti,
    daj nam razumeti, da je za naše nerazumevanje
    skoraj vedno krivo pomanjkanje dialoga.
    Daj nam razumeti, da dialog ni ne razpravljanje ne soočenje idej,
    temveč iskanje resnice med dvema ali več osebami.
    Daj nam razumeti, da potrebujemo drug drugega in se dopolnjujemo,
    ker imamo kaj dati in kaj prejeti;
    ker lahko vidim, česar drugi ne morejo,
    in oni morejo videti, česar jaz ne vidim.
    Gospod Jezus, ko se pojavi napetost, mi daj skromnost,
    da ne bom za vsako ceno vsiljeval svoje resnice
    in napadal resnico svojega brata;
    da bom znal v pravem trenutku molčati, da bom znal čakati,
    da bo drugi do konca razložil svojo resnico.
    Daj mi modrost, da bom razumel,
    kako nobeno človeško bitje ne more doumeti vse resnice
    in kako ni zmote ali napačnega mnenja,
    ki ne bi vsebovalo nekaj resnice.
    Daj mi zdravo pamet, naj uvidim možnost,
    da sem se morda zmotil glede kakšnega vidika resnice,
    da me bo tako obogatila resnica drugega.
    Daj mi naposled velikodušnost, da bom priznal,
    kako tudi drugi pošteno iščejo resnico;
    in da bom brez predsodkov in dobrohotno gledal na mnenja drugih.
    Gospod Jezus, daj nam milost dialoga. Amen.


    DIALOG JE LJUBEZEN
    Odnos z drugim je vreden samo toliko, kolikor je v njem iskrenosti. Če lahko ti in jaz drugemu iskreno poveva, kdo sva, ali z drugimi besedami, kaj misliva, sodiva, čutiva, ceniva, ljubiva in spoštujeva, kaj sovraživa, česa se bojiva, kaj si želiva, kaj pričakujeva, v kaj verujeva, v kaj zaupava, TEDAJ IN LE TEDAJ LAHKO VSAK OD NAJU RASTE. Tedaj in samo tedaj je vsak od naju lahko to, kar v resnici je, lahko govori to, kar resnično misli, pove, kar resnično čuti, da izraz temu, kar resnično ljubi. Za to, da odprem sebe in svoj svet drugemu, je potreben pogum. Potrebno je zaupanje, da sem tak kot sem dragocen, da se mi ni potrebno ničesar sramovati. Samo obojestransko zaupanje in globoko spoštovanje skrivnosti drugega lahko pripelje do resničnega srečanja – vira sreče. Spoštujmo sogovornika in bodimo strpni in sočutni do različnih mnenj in ljudi. Vsi smo namreč Otroci enega Boga Očeta. Manj bo kreganja, sovraštva in napetosti, zamer in drugih negativnosti. Bog je Ljubite se med seboj. In tam kjer je Ljubezen, tam je Bog. Amen. Janez

  3. Janez says:

    KAJ JE SVETRO PISMO?
    Beseda »Biblija [Sveto pismo]« izhaja iz latinske (liber ali knjiga) in grške besede (βιβλίο ali vyvlio), ki pomeni ›knjiga‹, kar je ustrezno ime, saj je Sveto pismo Knjiga Knjig ali knjiga za vse ljudi, za vse čase. Razlikuje se od vseh drugih knjig, je sama svoj razred. Sveto pismo sestavlja 66 različnih knjig. Med njimi so knjige postave, kot Tretja in Peta Mojzesova knjiga; zgodovinske knjige, kot sta Ezra in Apostolska dela; knjige poezije, kot so Psalmi in Pridigar; preroške knjige, kot sta Izaija in Razodetje; biografije, kot sta Evangelij po Mateju in Janezu; uradna pisma, kot sta Pismo Titu in Pismo Hebrejcem.

    Pisci
    Približno 40 različnih človeških piscev je napisalo Sveto pismo v obdobju približno 1500 let. Pisci so bili kralji, ribiči, duhovniki, vladni uradniki, kmetje, pastirji in zdravniki. Iz vse te raznolikosti prihaja neverjetna enotnost, skozi celotno knjigo se prepletajo skupne teme. Enotnost Svetega pisma izhaja iz dejstva, da ima navsezadnje enega avtorja – samega Boga. Sveto pismo je »navdihnjeno od Boga« (Drugo pismo Timoteju 3,16). Človeški pisci so napisali točno to, kar je Bog hotel, da napišejo, in rezultat je popolna in sveta Božja beseda (Psalm 12,7; Drugo Petrovo pismo 1,21).

    Delitev
    Sveto pismo je razdeljeno na dva glavna dela: Staro in Novo zavezo. Na kratko je Stara zaveza zgodba o Bogu, ki se razodeva po ljudstvu, Nova zaveza pa je zgodba o Bogu, ki se razodeva po Človeku. Izvoljeno ljudstvo Izrael je bil Božji način, da je pripeljal Človeka – Jezusa Kristusa – na svet, da bi rešil Božje izvoljeno ljudstvo. Stara zaveza opisuje ustanovitev in ohranitev izraelskega ljudstva. Bog je obljubil, da bo uporabil Izrael, da po njem blagoslovi ves svet (Prva Mojzesova knjiga 12,2–3). Ko je bil Izrael ustanovljen kot narod, je Bog obudil družino v tem narodu, po kateri bo prišel blagoslov: Davidovo družino (Psalm 89,4–5). Iz Davidove družine pa je bil obljubljen Človek, ki bo prinesel obljubljeni blagoslov (Izaija 11,1–10). Nova zaveza podrobno opisuje prihod obljubljenega Človeka. Njegovo ime je Jezus iz Nazareta. On izpolni mesijanska preroštva iz Stare zaveze. Kot utelešeni Bog je živel popolnoma sveto življenje, prostovoljno umrl namesto nas kot spravna daritev, vstal od mrtvih kot Odrešenik vseh tistih, ki verujejo vanj.

    Osrednji lik v Bibliji je Jezus
    Jezus je osrednji lik v Svetem pismu – celotna knjiga pravzaprav govori o njem. Stara zaveza napoveduje in naznanja njegov prihod ter pripravi vse za njegov prihod na svet. Nova zaveza opisuje njegov prihod in njegovo delo pridobitve odrešitve vseh odkupljenih. Jezus je več kot zgodovinski lik; pravzaprav je več kot človek. Je Bog v človeškem mesu in njegovo utelešenje, trpljenje in vstajenje so najpomembnejši dogodki v zgodovini sveta. Bog Sin, kot druga oseba troedinega Boga, je privzel človeško meso, da bi razodel, kdo je Bog. Kakšen je Bog? Je tak kot Jezus; Jezus je Bog v človeški obliki (Evangelij po Janezu 1,14; 14,9).

    Kratek povzetek
    Bog je ustvaril človeka in ga postavil v popolno okolje; vendar se je človek Bogu uprl in odpadel od tega, kar je Bog načrtoval zanj. Bog je postavil svet pod prekletstvo zaradi Adamovega greha, vendar je takoj sprožil svoj vnaprej določeni načrt, da obnovi verujoče in stvarstvo za večno slavo. Bog je poklical Abrahama iz Babilona v Kanaan (pribl. leta 2000 pr. Kr.). Bog je obljubil Abrahamu, njegovemu sinu Izaku in njegovemu vnuku Jakobu (ki se imenuje tudi Izrael), da bo blagoslovil svet po enem njihovem potomcu. Izraelova družina se je preselila iz Kanaana v Egipt, kjer je prerasla v narod. Približno leta 1400 pr. Kr. je Bog izpeljal Izraelove potomce iz Egipta pod Mojzesovim vodstvom in jim dal obljubljeno deželo, Kanaan, v njihovo last. Po Mojzesu je Bog dal izraelskemu ljudstvu postavo in sklenil zavezo z njimi. Če bodo ostali zvesti Bogu in ne posnemali malikovanja sosednjih narodov, bodo uspevali. Če pa bodo pozabili Boga in malikovali, bo Bog uničil njihov narod. Približno 400 let kasneje, v času kraljevanja Davida in njegovega sina Salomona, se je Izrael utrdil kot veliko in mogočno kraljestvo. Bog je obljubil Davidu in Salomonu, da bo njun naslednik vladal kot večni kralj. Po Salomonovem kraljevanju je bil Izrael razdeljen. Deset rodov na severu se je imenovalo »Izrael« in živeli so približno 200 let, preden jim je Bog sodil zaradi njihovega malikovanja. Asirija je odpeljala Izrael v ujetništvo približno leta 721 pr. Kr. Dva rodova na jugu sta se imenovala »Juda« in sta vztrajala malo dlje, ampak sčasoma sta se tudi onadva odvrnila od Boga. Babilon ju je odpeljal v ujetništvo okrog leta 600 pr. Kr. Približno čez 70 let je Bog milostno pripeljal ostanek ujetnikov nazaj v njihovo deželo. Jeruzalem, glavno mesto, so obnovili približno leta 444 pr. Kr. in Bog je še enkrat vzpostavil Izraelovo narodno identiteto. Tukaj se Stara zaveza konča.

    Nova zaveza se začne približno 400 let kasneje z rojstvom Jezusa Kristusa v Betlehemu. Jezus je bil potomec, obljubljen Abrahamu in Davidu, tisti, ki naj bi izpolnil Božji načrt, da bo odrešil Božje ljudstvo in obnovil stvarstvo. Jezus je zvesto dokončal svoje delo. Njegova smrt je bila spravna žrtev za grehe vseh verujočih. Njegovo vstajenje od mrtvih je dokazalo njegovo zmago nad grehom in smrtjo. Smrt in vstajenje Kristusa sta osnova za novo zavezo z odrešenimi. Vsi, ki verujejo v Jezusa, bodo odrešeni greha in bodo večno živeli z Bogom v nebesih. Po vstajenju in pred vnebohodom je Jezus poslal svoje učence, naj oznanjajo evangelij odrešitve v njem vsem narodom. Jezusovi učenci so šli v vse smeri in oznanjali dobro novico o večnem življenju samo po milosti, samo v veri samo v Kristusa. Potovali so po Mali Aziji, Grčiji in vsem Rimskem cesarstvu ter povsod ustanavljali lokalne cerkve. Nova zaveza se konča z napovedjo Jezusovega ponovnega prihoda, da bo sodil neverujočim, osvobodil stvarstvo prekletstva v novih nebesih in novi zemlji, kjer bo Božje odrešeno ljudstvo za vedno prebivalo z njim.

    Ali je Sveto pismo uporabno še danes?
    Pismo Hebrejcem 4,12 pravi: »Božja beseda je namreč živa in dejavna, ostrejša kakor vsak dvorezen meč in zareže do ločitve duše in duha, sklepov in mozga ter presoja vzgibe in misli srca.« Čeprav je bilo Sveto pismo dokončano pred približno 1900 leti, ostajata njegova točnost in pomembnost za današnji dan nespremenjeni. Sveto pismo je edini objektivni vir vsega razodetja, ki ga je Bog dal o sebi in svojem načrtu za človeštvo. Vendar Sveto pismo ni zgodovinska knjiga, psihološko besedilo ali znanstveni zapis. Sveto pismo je opis, ki ga nam je dal Bog o tem, kdo je, in o svojih željah in načrtih za človeštvo. Najpomembnejši sestavni del tega razodetja je zgodba o naši ločenosti od Boga zaradi greha in o tem, da je Bog poskrbel za obnovo skupnosti med seboj in človekom po žrtvi svojega Sina, Jezusa Kristusa, na križu. Naša potreba po odrešitvi se ne spreminja. Prav tako se ne spreminja Božja želja, da bi nas spravil s seboj. Sveto pismo vsebuje veliko točnih in pomembnih informacij. Najpomembnejše svetopisemsko sporočilo – odrešitev – je univerzalno in nenehno uporabno za človeštvo. Božja beseda ne bo nikoli zastarela, nič je ne bo nadomestilo ali izboljšalo. Kulture se spreminjajo, zakoni se spreminjajo, generacije pridejo in gredo, Božja beseda pa je enako pomembna in uporabna danes, kot je bila, ko je bila napisana. Vse Sveto pismo se ne nanaša nujno izrecno na nas, toda vse Sveto pismo vsebuje resnico, ki jo lahko in ki bi jo morali uporabiti v našem življenju danes. V Svetem pismu nam govori Bog. Radi berimo Sveto pismo in molimo k Bogu.

    Gotquestionskajjesvetopismo

    https://www.gotquestions.org/Slovenscina/kaj-sveto-pismo.html

    MOLITEV PRED BRANJEM BOŽJE BESEDE V BIBLIJI
    Gospod Bog, prosim Te, razodeni tudi meni grešnemu Človeku, ki Te prosi in išče, skrivnosti Svetega Pisma, kakor si jih vsem svojim Apostolom in Učencem, ko si bil pri nas na Zemlji. Priznam, da jih zaradi svojih omejenih človeških sposobnosti, zaradi svojih grehov in svojega človeškega razmišljanja ne morem pravilno razumeti. Prosim navdihni me in daj mi Božjo Milost, prosim navdihni me, da bom Sveto Pismo pravilno bral in razumel in ga vsakodnevno pravilno uporabljal v svojem Življenju, tako, da bom vestno spolnjeval Božjo Voljo, širil Veselje in Ljubezen med ljudmi in živel kot naš Učitelj in Odrešenik Božji Sin Jezus. Gospod Bog prosim Usmili se nas Grešnikov in spomni se prosim, da si s svojim Odrešenjem za vse nas Ljudi na zemlji odprl sporočilo Boga Ljudem, Sveto Pismo, ki je Knjiga vseh Knjig, ki je zapečatena s sedmimi pečati, od katere ne smemo ničesar odvzeti in ničesar dodati. Dal si nam jo nam Ljudem na Zemlji, da pravilno beremo Božjo Besedo in se iz Nje učimo. Prosim odpri mi in vsem nam Ljudem Knjigo Svojih Božjih Skrivnosti, razsvetli moj razum, da bom mogel Pravilno razumeti kaj nam Govori naš Bog; prosim opogumi me, da bom na podlagi Naukov Svetega Pisma vedno molil, živel in spolnjeval Božjo Voljo in da me bo vedno prežarjal in navdihoval Sveti Duh ter vodil Ogenj Tvoje Božje Ljubezni, da jo bom širil naprej drugim tudi sam. Amen.

    Kristjan Moli, Družina 1982.

  4. hvala says:

    ŽELITE PREJETI CELOTEN BLAGOSLOV???!!!

    OSVOBODITEV BO SPREMENILA :

    – VKLENJENOST IN UJETOST , NEMOČ,
    – ZLOMLJENOST IN ZATIRANOST ČLOVEKA V BLAGOSLOV,
    -SOVRAŠTVO,
    -OŠABNOST,
    – NEODPUŠČANJE,
    -GRENKOBE,
    – SE BORITE S STRAHOVI,
    -TRAVME,
    – NEGOTOVOST,
    – DVOMITE , DA IMA ŽIVLJENJE SMISEL,
    – FIKSNE IDEJE,
    – FOBIJE,
    – TEŽAVE Z ZASVOJENOSTJO,
    -STE OBUPANI, –
    – GLOBOKA ŽALOST,
    – STE DOŽIVELI HUDE KRIVICE PA NE ZMORETE ODPUSTITI,
    – S TEŽAVO OBVLADUJETE SEBIČNOST, NAPUH, ZAVIST, ZAGRENJENOST, ITD….

    VSE BO POLOŽENO PRED GOSPODA, KI RAD OSVOBAJA IN OZDRAVLJA . ( vse to lahko izročimo Gospodu na molitvah za osvoboditev in notranje ozdravljenje -Prenova v Svetem Duhu)

    GOSPODOVI OSVOBOJENCI SE BODO VRNILI IN PRIŠLI S PESMIJO NA SION . NAD NJIHOVO GLAVO BO VEČNO VESELJE, DOSEGLI BODO RADOST IN VESELJE, ŽALOST IN VZDIHOVANJE BOSTA ZBEŽALA (Iz 35,10).

  5. Miro says:

    ALI ŽIVIM PRAVILNO SVETO EVHARISTIJO? – PAPEŽ FRANČIŠEK JE PRED LETI V ENI OD SVOJIH KATEHEZ NAVEDEL TRI ZNAMENJA, KI NAM LAHKO POMAGAJO POISKATI ODGOVOR NA OMENJENO VPRAŠANJE!

    Da bi razumeli, kako živimo evharistijo, obstajajo zelo konkretna znamenja, je pojasnjeval papež in kot prvo znamenje navedel »naš način, kako gledamo in obravnavamo druge«. Jezus v evharistiji vedno znova uresničuje darovanje sebe, kot se je daroval na križu. Vse njegovo življenje je dejanje popolnega dajanja sebe iz ljubezni. Zato je bil rad z učenci in osebami, ki jih je poznal. Zanj je to pomenilo, da je z njimi delil njihove želje, probleme, kar je vznemirjalo njihovo dušo in njihovo življenje. »Sedaj se mi, kadar se udeležimo svete maše, srečamo z ljudmi vseh vrst: mladimi, ostarelimi, otroki; revnimi in premožnimi; domačini in tujci; v spremstvu družine in same,« je zatrdil papež Frančišek. »Pa me evharistija, ki jo obhajam, vodi v to, da jih vse zares čutim kot brate in sestre?« je zastavljal vprašanja. Spodbuja v meni sposobnost, da se veselim s tistim, ki se veseli, in jočem s tistim, ki joče? Me spodbuja, da grem naproti revnim, bolnim, izločenim? Mi pomaga, da v njih spoznam Jezusovo obličje?

    Več o tem na http://www.nadskofija-ljubljana.si/papez-francisek-katehezo-namenil-evharistiji-je-dar-kristusa-ki-postaja-navzoc

    Božje usmiljenje, neizmerno v zakramentu evharistije in duhovništva, zaupamo vate!

  6. Janez says:

    V premislek misel Steva Jobsa soustanovitelja Apple v ZDA pred smrtjo
    Steve Jobs je umrl star 56 let, zaradi raka trebušne slinavke, kot milijarder s premoženjem, vrednim 7 milijard, in tukaj je nekaj njegovih zadnjih besed. “V očeh drugih je moje življenje velik uspeh, ampak imam poleg službe malo veselja. In na koncu je bogastvo samo življenjsko dejstvo, ki sem ga navajen.” In povedal je tudi: “V tem trenutku, ko ležim bolan v postelji in se spominjam svojega življenja sem spoznal, da so vsa moja priznanja in bogastvo, ki ga imam, ob bližajoči smrti nepomembna. Lahko zaposliš nekoga, ki te vozi naokoli, ustvarja denar zate – ampak ne moreš najeti nekoga, da bi prenašal tvojo bolezen namesto tebe. Lahko najdeš materialne stvari, ampak nečesa ne moreš več najti, ko je izgubljeno – “ŽIVLJENJE”.

    Jezus je namreč rekel:
    »Kdor namreč hoče rešiti svoje življenje, ga bo izgubil; kdor pa izgubi svoje življenje zaradi mene in zaradi evangelija, ga bo rešil«. Evangelij po Marku, 8, 35.

    Ko včasih poskušamo moliti in/ali nas vedno znova nekaj zmoti, pokličimo na pomoč Boga da bomo zbrano molili

    Ko ljudje sedejo ali pokleknejo k molitvi, mnogim misli odtavajo daleč stran. Te motnje nimajo nikakršne povezave z molitvijo, pogosto pa nas odtegnejo od zaupnega pogovora z Bogom, tako da vmes začnemo premišljevati o čem povsem nepomembnem.Tomaž Kempčan, ki ga poznamo predvsem po klasičnem duhovnem delu Hoja za Kristusom, je napisal kratko molitev za takšne priložnosti, s katero na Boga preložimo breme, naj odžene naše moteče misli. Morda nam bo pomagala, da se bomo umirili in povsem zaupali Bogu, ki ima moč, da nam pomaga moliti tako, kot bi morali.

    V knjigi Hoja za Kristusom Tomaža Kempčana najdemo tole molitev:
    »Moj Bog, ne odteguj se od mene in ne odklanjaj v srdu svojega hlapca. Zabliskaj s svojo svetlobo in razženi [moteče misli], izstreli svoje puščice in razpršile se bodo vse omame hudega duha!
    Zberi moje misli, da bodo pri tebi, daj, da pozabim na vse posvetne reči, daj, da hitro s prezirom zavrnem mikavne slike strasti. Pridi mi na pomoč, večna Resnica, da me ne premami nobena nečimrnost; pridi, Nebeška sladkost, in pobegne naj pred Tvojim Obličjem vsa nečistost!
    Odpusti mi tudi in milostno prizanesi, kadar pri molitvi na kaj drugega mislim kakor na tebe! Resnično namreč izpovem, da sem iz navade zelo raztresen. Dostikrat nisem tam, kjer s telesom stojim ali sedim, ampak bolj tam, kamor me nosijo moje misli. Tam sem, kjer so moje misli; tam so pogosto moje misli, kjer je, kar ljubim. Rado mi prihaja na misel, kar me po naravi veseli ali mi iz navade ugaja«.

  7. Miro says:

    BOŽJA BESEDA: »Pridite k meni vsi, ki ste utrujeni in obteženi, in jaz vam bom dal počitek. Vzemite nase moj jarem in učite se od mene, ker sem krotak in v srcu ponižen, in našli boste počitek svojim dušam; kajti moj jarem je prijeten in moje breme je lahko.« (Mt 11, 28-30)

    JEZUS NAS KLIČE IN VABI V LJUBEČE OBČESTVO Z NJIM! – ČEŠČENJE NAJSVETEJŠEGA JE VELIK DAR BOŽJE LJUBEZNI – OBIŠČIMO NAŠEGA DOBREGA PRIJATELJA!

    Molimo lahko dejansko kjerkoli in kadarkoli si vzamemo čas, prav posebna pa je molitev, kadar smo pred samim Jezusovim obličjem. Bog je seveda vedno navzoč, kjerkoli smo, pri adoraciji pa je prisoten na prav poseben način: v svojem telesu in krvi. Med adoracijo oziroma češčenjem Najsvetejšega nam Jezus daje, da lahko gledamo Njega in hkrati pustimo, da tudi On gleda nas, takšne, kakršne smo. Daje nam, da se potopimo v Njegovo ljubezen.

    Kako lahko molimo pred Najsvetejšim? V tišini lahko preprosto zremo Jezusa, lahko pa se z njim pogovarjamo iz dna svojega srca in misli. Še toliko bolj pa smo povabljeni, da Jezusu prisluhnemo in mu pustimo, da nas nagovori, tolaži, nam daje moči in nas spreminja. Kot je dejal arški župnik Janez Vianej, »je človek pred Najsvetejšim kot stvarstvo pred Stvarnikom, ki osupne pred veličino Boga«. To je tisti kraj zaveze in molitve, kjer se srečamo z Jezusom (oba odlomka navedena iz priloženega prispevka o evharističnem češčenju).

    http://www.nadskofija-ljubljana.si/molitveni-koticek/evharisticno-cescenje

    Božje usmiljenje, navzoče v postavitvi in delitvi svetih zakramentov, zaupamo vate!
    Božje usmiljenje, neizmerno v zakramentu evharistije in duhovništva, zaupamo vate!
    Božje usmiljenje, tolažba in blagor vsem, ki so skesanega srca, zaupamo vate!

  8. Janez says:

    Storite eno samo stvar in našli boste trajen mir: Izvršujte Božjo Voljo

    Sv. Alfonz Liguori je verjel, da je uspešno duhovno življenje odvisno od ene same stvari
    V današnjem svetu mnogi ljudje iščejo nekakšno “skrivno formulo”, s pomočjo katere bi našli duševni mir. Obstajajo številne teorije ali duhovnosti, ki trdijo, da poznajo rešitev, toda sv. Alfonz Liguori je odkril nekaj, kar nas lahko privede do trajnega miru, pa mnogi med nami na to pozabljamo. Nekoč je zapisal: “Bolj ko svojo voljo združujemo z Božjo, bolj bomo ljubili Boga.”

    Pojasnilo za boljše razumevanje: Neki Gospodar ima dva služabnika. Eden izmed njiju ves dan trdo dela – ampak na lastno pest; drugi pa dela manj, vendar počne to, kar mu je s strani Gospodarja naročeno. Drugi bo seveda v gospodarjevih očeh bolj poslušen, prvi pa ne, ker ga ne posluša. Če to upoštevamo, se vprašajmo: zakaj bi počeli stvari Bogu v slavo, če to zanj ne bo sprejemljivo? Bog si ne želi naših žrtev, je prerok Samuel povedal kralju Savlu, želi pa si, da spoštujemo njegovo voljo. Človek, ki izpolnjuje svojo voljo, neodvisno od Boga, je na nek način malikovalec, saj Boga ne potrebuje in misli, da lahko vse stori z lastnimi močmi. Namesto da bi častil Božjo voljo, se Bogu zahvaljeval in izpolnjeval Gospodovo Voljo, v določenem smislu časti svojo človeško Voljo. Boga pa najbolje častimo, če v vsem izpolnjujemo Božjo voljo tako, kot nam to naroča Jezus, naš Odrešenik.

    Vse, kar premoremo, prinesimo pred Boga in se odrecimo svoji volji
    Izpolnjevanje Božje volje od nas zahteva določeno mero ponižnosti, kar pomeni, da se moramo odreči lastnim željam in lastni volji, da bi sledili in izpolnjevali Božje želje in Božjo Voljo. Pomeni, da večjih življenjskih odločitev ne sprejemamo na podlagi osebnih izbir in občutij ter intuicije, temveč po preudarni molitvi k Njemu, prošnji za navdih Svetega Duha in temeljiti presoji z Božjim vodstvom, tako da vse, kar premoremo, prinesemo pred Boga in izpolnjujemo Njegovo in ne našo človeško Voljo. In On bo blagoslovil vse kar se odločamo in delamo. To od nas zahteva trdno zaupanje v Boga, prepričanje, da nam Bog želi le dobro, želi si, da bi bili srečni. Pogosto je težko zaupati, da Bog vse najbolje ve, toda resnica je, da izpolnjevanje Božje volje vedno spremlja Božji Mir in spokojnost Božje Dobrote in Modrosti v naši duši. Po tem zaman hrepenimo, ko izvajamo svojo voljo, in ko v iskanju materialnih dobrin in zemeljskih radosti zaman iščemo svoj mir.

    Sv. Liguori je poznal zgodbo o menihu, ki ga je opat spraševal, ali so mu številne tragedije, kot je bil nedavni rop samostana, odvzele pogum.

    “Nasprotno, za vrnitev se lahko zahvalim Bogu, kot je moja navada v takšnih primerih, v celoti prepričan, da Bog vse stvari počne ali pa dopušča, da se zgodijo, v svojo slavo in v naš večji blagor; zahvaljujem se mu, da sem vedno miren, ne glede na to, kaj se zgodi.” Ob takšni usklajenosti z Božjo voljo se opat ni več čudil, zakaj je prav prek meniha Bog storil toliko čudežev. Če si z vsemi močmi prizadevamo, da bi svojo voljo združili z Božjo, bomo odkrili mir, ki nam ga nihče ne bo mogel odvzeti.

    Medmrežje Aleteia

    Spolnjevanje Božje Volje pomeni med drugim Molitev, Vero v Boga, spolnjevanje Evangelija, Ljubezen, Usmiljenje, Samaritanska Pomoč Ubogim, Sočutje ki vodi k Pravičnosti, Odpuščanje in Življenju kristjanov iz vere, ki se izraža v dobrih delih in služenju za uboge in druge Ljudi. Nič nam ne pomaga vse drugo, če ne spolnjujemo Božje volje in spolnjujemo svojo človeško voljo. Amen. Janez

  9. Janez says:

    VIDIM TE MATI MARIJA (Zdenka Serajnik)
    Vidim te, Mati Marija.
    Vidim zapuščeno, prezirano.
    Vidim v nepopisni duševni stiski, ko si izgubljala in izgubila to,
    kar si imela najraje, čemur je služila vsa tvoja skrb in ljubezen,
    veljalo vse tvoje življenje.
    Čisto praznih rok, a z veliko rano v srcu.
    občutek, kakor da so ti iztrgali še srce in je ostala v tebi samo bolečina.
    Kam je izzvenel tvoj vzhičeni Magnificat?
    Kje je njegova neomajna trdnost? Nikomur ne moreš potožiti. Kdo bi te tudi razumel?
    Edini Janez je ostal s tabo, pa še ta bolj čuti izgubo Učenika Jezusa na Golgoti,
    kakor tvojo žensko in materinsko žalost.
    Magdalena? Stiska se k tebi, pa bolj išče lastne tolažbe, kakor da bi
    tolažila tebe. Uboga žena! Kje in kakšen je zdaj njen Ljubljeni?! Vojaki in farizeji in množica?
    Mar je vojakom, če je eno življenje manj, in to še življenje ”Čudaka”, ”Upornika”!
    Farizeji zmago slavijo: ”Končno smo rešeni neprijetnega Preroka!”
    Množica morda čuti izgubo, pa ne tvoje, ampak svojo: ”Kdo nam bo odslej
    ozdravljal bolnike in množil kruh? Sicer pa: če sam sebe ni mogel rešiti,
    je verjetno njegova čudodelna moč pošla in bomo morali čakati drugega, pravega preroka.”
    Vse to bereš v očeh, ki polzijo po tebi in te obsojajo.
    Dež, ki zazebe v mozeg.
    Mati Obsojenega, Umorjenega Jezusa. Brez pomoči, čisto sama.
    Najhuje pa je, da nisi mogla Sinu Jezusu olajšati trpljenja, da je nasprotno
    še sam trpel, ko je videl tvojo bol.
    Trenutek, ko mu je bila tvoja neomajna ljubezen in zvestoba
    bolj verjetno v breme, kakor v tolažbo. Le kako moreš zdržati?
    V tem, kar je bilo v tebi: neizmerna usmiljenju in sočutju!
    Usmiljenje pa je vonj ljubezni, ki ozdravlja najgloblje rane
    in prepodi celo smrt.
    Napolnjuje te usmiljenje do Sina Jezusa. Toliko večje, kolikor manj mu
    moreš z dejanji pomagati.
    Prevzema te usmiljenje s tistimi, ki so Sinu Jezusu povzročili toliko
    krivic in gorja, saj niso vedeli, kaj delajo.
    Vidiš usodno praznino njihovih duš, ki jih je zamorilo sovraštvo,
    omrtvil napuh in sebičnost napravila jalove.
    Tvoje sočutje se zliva v eno s Sinovim usmiljenjem in z njegovo
    željo in voljo, da odreši tiste, ki so odrešenja najbolj potrebni.
    Sinova ljubezen živi kljub njegovemu prebodenemu srcu.
    Živi tudi v tebi in ti daje moč.
    Zato si tako silna, zato te tudi največja izguba ne omaje.
    Škoda, da ista ljubezen ne živi v materah, ki more telesca lastnih
    otrok. Pa tudi v tistih materah, ki more lastni zarod tudi duhovno,
    ko mu ne govorijo o božji ljubezni, temveč se celo trudijo, da
    bi mu še drugi ne spregovorili o njej. Vidim te, Mati.
    Tvoja Ljubezen se še vedno bori, da bi premagala smrt.

    Zbrana dela Zdenke Serajnik – 6. Meditacije.

  10. Miro says:

    KDO SE SME POVZPETI NA GOSPODOVO GORO, KDO SME STATI NA NJEGOVEM SVETEM KRAJU?

    BOŽJA BESEDA: »Kajti to je Božja volja, vaše posvečenje: da se vzdržite nečistovanja, da vsakdo izmed vas ohrani svoje telo
    v svetosti in časti, ne pa v poželjivi strasti kakor pogani, ki ne poznajo Boga« (1 Tes 4, 3-5).

    Kaj je Božja volja, kot trdovratno vztraja sv. Pavel in vabi vsakogar izmed nas, da jo izvršuje? (glej gornji navedek iz Svetega pisma). To je popolno očiščenje greha, osvoboditev sramotnih strasti in pridobitev najvišje kreposti. Z drugimi besedami, to je očiščenje in posvečenje srca, ki se zgodi s pomočjo udeleženosti v popolnem božanskem Duhu, za katero moramo imeti polno zagotovilo. »Blagor čistim v srcu,« je rečeno, »kajti ti bodo Boga gledali.« (Mt 5, 8) In tudi: »Bodite popolni, kot je popoln vaš Oče v nebesih.« (Mt 5, 48) Prav tako pravi psalmist: »Moje srce naj bo popolno v Tvojih zakonih, da ne doživim sramote.« (Ps 119, 80) In zopet: »Ne bom osramočen, ko bom gledal na vse Tvoje zapovedi.« (Ps 119, 6) Ter osebi, ki sprašuje: »Kdo se sme povzpeti na Gospodovo goro, kdo sme stati na njegovem svetem kraju?« odgovarja: Tisti, ki je nedolžnih rok in čistega srca.« (Ps 24, 3-4) – kar pomeni tisti, ki je popolnoma uničil greh v dejanju in mišljenju.

    (misel sv. Makarija Velikega, navedena v knjigi Rojstvo besede, izdala Družina)

    Božje usmiljenje, ki nas rešuješ bede greha, zaupamo vate!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja